Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در حاشیه برگزاری آزمون دوره آموزشی برق کاران استان قم گفت:در راستای اجرای ماده ۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۱۸ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در خصوص استفاده از خدمات کارگران و استادکاران برق کار،اداره کل راه و شهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و همچنین کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران تفاهم نامه همکاری با هم منعقد کردند که برگزاری این دوره آموزشی برای برق کاران در همین راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: در نخستین دوره آموزشی ویژه برق کاران استان قم، ۲۲۰ نفر طی ۲۴ ساعت در ۱۰ سرفصل تخصصی، آموزش‌های لازم مطابق با مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان را فرا گرفتند و آزمون نهایی نیز در دبیرستان امام صادق (ع) قم در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه علمی برگزار شد.

وی عنوان کرد:هدف این تفاهم نامه ایجاد همکاری متقابل در زمینه‌های علمی،اجرای تاسیسات الکتریکی ساختمان ها، آموزش در رشته برق در راستای ارتقاء دانش کارگران ماهر،ارتقاء کیفیت اجرای کار، کاهش مشکلات نظارت برای مهندسین ناظر، افزایش رضایت کارفرمایان و مالکین به بکارگیری نیروی ماهر آموزش دیده و تعیین صلاحیت شده بومی در زمینه اجرای تأسیسات در زمینه تاسیسات الکتریکی ساختمان‌ها بوده است.

مقومی گفت: این طرح نخستین بار در قم به مرحله اجرا در آمد که امیدواریم در آینده در سایر رشته‌ها و حرفه‌های مرتبط با صنعت ساخت و ساز نیز برگزار شود که این امر در نهایت به ارتقاء کیفیت ساخت و ساز می‌انجامد و موجب حفظ سرمایه‌های ملی می‌شود.

انتهای پیام/ح

رقابت ۲۲۰ نفر در آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام مهندسی آزمون پایان دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳