Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این افراد خیر سرپرستی پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد حمایتی را برعهده دارند.
قباد مبشری میزان کمک به ایتام و فرزندان محسنین را در هشت‌ماهه امسال شش میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در دستور کار خود قرار داده است تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را پنج هزار و ۶۲۸ نفر اعلام کرد و گفت:از این تعداد سه هزار و ۴۱۱ نفر از آن‌ها بدون حامی هستند. مبشری با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه کنند افزود: همچنین خیران و نیکوکاران می توانند عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۰۷۴۱ ارسال و یا به سایت‌های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir مراجعه کنند. وی با بیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیاز‌های تحصیلی،معیشتی،مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود افزود:خیران و افراد نوع دوست همچنین می‌توانند با شماره‌گیری# ۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حامی از ایتام و فرزندان محسنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان نیکوکاران مسکن خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران برای تهیه غذای گرم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در قالب طرح ملی اطعام و احسان مهدوی در استان فارس از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۹۰ هزار پرس غذای گرم در ۱۶۰ آشپزخانه، ۲۰۲ هزار پرس افطاری ساده در قالب تهیه اقلام غذایی برای افطار خانواده‌های نیازمند و ۲۲ هزار بسته غذایی جمعا به ارزش ۴۰ میلیارد تومان با کمک خیران  تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.
یوسف علوی افزود: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵ هزار و ۱۶۸ حامی جدید به جمع حامیان استان پیوسته و حمایت از ۶ هزار و ۵۵۱ فرزند معنوی خود را عهده دار شدند که نسبت به پارسال، ۲۵ درصد رشد داشته است.
در حال حاضر، ۱۴۵ هزار حامی نیکوکار استان فارس حمایت از ۳۷ هزار و ۷۲۲ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده‌ دارند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۸۱ فرزند از ایتام و مابقی از محسنین هستند.
وی افزود:  همچنین از ابتدای امسال تاکنون، خیران ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.
معاون کمیته امداد فارس به کمک‌های مردمی استان فارس در جشن نیکوکاری امسال هم اشاره کرد و گفت: در این طرح ملی با کمک خیران، توسط پایگاه‌های امدادی، مراکز نیکوکاری و مدارس استان فارس، ۴۹ میلیارد تومان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • جذب ۵۵۱ حامی طی ماه رمضان در زنجان
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران برای تهیه غذای گرم در فارس
  • کمک ۳۸ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خوشاب
  • ۱۱ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ملایر