Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه کرج گفت: البرز به خاطر امنیت شغلی نداشتن مدیران و تغییرات دائم مدیریتی بسیار آسیب‌پذیر است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار معاون وزیر کشور که امروز  در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: از انتخاب استاندار البرز و پایان قصه سرپرستی تشکر می‌کنیم تا استاندار با توان بیشتر در خدمت استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما در هر قسمتی که مسئولیت برعهده داریم باید کار را با دقت و صلابت انجام بدهیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم از نعمات خداوند متعال است، بیان کرد: اگر کسی توفیق این را پیدا کرد که در جایی مسئولیت داشته باشد این عنایت خداست که یک خیری توسط آن فرد به مردم برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مسئولیت را نباید طعمه دید که انسان به چیزی برسد که این نکته نگاهی شیطانی است، بیان کرد: بیشتر باید به جهت معنوی مسئولیت نگاه کرد.

وی با بیان اینکه استان البرز استانی آسیب پذیر از جهات متعدد است،گفت: از طرفی البرز استان بسیار خوبی از جهات مختلف است و تمام ایران را در استان البرز می‌شود مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه امکانات و قابلیت‌های زیادی در استان البرز وجود دارد،گفت: البرز  علی‌رغم این ظرفیت و امکانات مستضعف مانده و ساختار استانی ضعیفی دارد و دستگاه‌ها زیرساخت لازم را ندارند و محل ابتلائات مختلف هم است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کسی که در استان البرز مسئولیت می‌گیرد اگر بخواهد حواسش به موضوع دیگری معطوف شود مردم متضرر می‌شوند،گفت: در این استان هرکس که مسئولیت می‌گیرد باید سه شیفت کار کرده و خدمت کند، البرز به خاطر امنیت شغلی نداشتن مدیران و تغییرات دائم مدیریتی بسیار آسیب‌پذیر است و تا مدیری مستقر شده و نیروهای خود را می‌چیند تا کار کنند دوره مسئولیت وی تمام می‌شود و به هر جهت ثبات مسئولیتی در استان البرز کم است و باید به این مطلب در مرکز هم توجه شود.

البرز| هیچ نیروی بازنشسته‌ای در وزارت کشور مشغول به کار نیستاستاندار جدید البرز در گفت‌وگو با تسنیم: ایجاد اشتغال مهم‌ترین برنامه‌ام‌ در استان البرز استمدیران تنبل و کم حوصله جایی در استان البرز ندارند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه استاندار جدید البرز بیش از دو سال فرصت خدمت‌گذاری دارد که امیدواریم تغییری در مدیریت استان صورت نگیرد،گفت: در طی پنج سال گذشته استاندار کنونی چهارمین استانداری است که دیده‌ایم که این موضوع خیلی ضرر است و ما با این کار، سرمایه و وقت را از دست می‌دهیم و در این شرایط مردم متضرر می‌شوند و امید و اعتماد مردم از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه اقدام دولت در انتخاب افراد معتدل به عنوان استاندار رویکرد خوبی است،گفت: عملگرا بودن و کار کردن در استان لازم است، استان توانایی‌ها و ویژگیهای زیادی دارد که اگر به آن رسیدگی شود به نظر می‌رسد که قسمت‌هایی از کشور را می‌شود اداره کرد و استان در بخش کشاورزی و صنعت توانمندی‌ها دارد که اگر بالفعل شود استانهای دیگر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه برخی از اقلام مصرفی مردم در سبد کالا از البرز تامین می‌شود، عنوان کرد: این موضوع در بستر آرامش و تعامل  و وحدت بین مردم و مسئولان محقق می‌شود و اگر در وادی سیاست‌بازی بیفتیم کار پیش نمی‌رود و مردم ضرر می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید خوب کار کنند تا امید مردم قطع نشده و دوباره به آنها اعتماد کنند، متذکر شد: با افتراق و جدایی انداختن بین مردم و مسئولان کار درست خنثی می‌شود.

امام جمعه کرج ادامه داد: به استاندار البرز هم عرض می‌کنیم که مسیری که در پیش راه شماست می‌تواند دو قطب داشته باشد؛ یکی اینکه عاقبت شما را به خیر و آخرت شما را آباد کند و دیگری اینکه دنیا شما را آباد و هیچ‌چیزی برای آخرت شما باقی نگذارد، با شروع کار قصد غربت و خدمت به مردم داشته باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه در عزل و نصب‌های استان هیچ دخالتی نکرده و سفارش کسی را نمی‌کنم، متذکرشد: نظر من این است که هر کس که می خواهد انتخاب شود انتخاب شود اما وقتی که خطا کرد من وظیفه دارم که خطای وی را بگویم که چرا این فرد خطا می‌کند و راه را غلط می‌رود.

وی با بیان اینکه کسی که نصب می‌کنید باید کسی باشد که نظام را قبول داشته باشد، تصریح کرد: هیچ عقلی این موضوع را قبول نمی‌کند که کسی که بخواهد وارد سیستم شود نظام را قبول نداشته باشد.

انتهای پیام/ن

R41451/P1361/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند را تبریک عرض میکنم.

 او تاکید کرد دشمن حماقت بزرگی انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد.

وی تصریح کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ده تا خواهد خورد.

از مردم تشکر ویژه می کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و حمایت کردند.

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگر با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سم مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • انتقام سپاه از اسرائیل دل مردم را شاد کرد
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان