Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان دوسال گذشته با تحقیق و پژوهش موفق شد که با استفاده از پروژه ریزگرد ها در منطقه ای از شهر، طوفان و گرد و غبار را پاک سازی کند و حالا با استفاده از این پروژه بزرگ واحد اصفهان در یکی از شهر های کشور قصد دارد با آلودگی هوا مبارزه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این است با امضای قرارداد، 200 هکتار از زمین های کشور به کمک پروژه های تحقیقاتی این واحد مالچ پاشی شود تا خاک شهر مورد نظر نیز حاصلخیز شود.

یکی دیگر از دستاورد های علمی واحد اصفهان (خوراسگان) تولید بیش از 12 گونه بذر از جمله بذر خیار که به مرحله تولید رسیده است و در همین راستا قراردادی بین واحد اصفهان و عراق امضا شده است.

با توجه به این قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان درآمد خوبی از فروش بذر بدست می آورد.

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت