Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کرمی ظهر شنبه در مراسم هفته پژوهش در دبیرستان پسرانه سعادت بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت آموزش و پرورش ترویج برنامه‌های پژوهشی در سطح مدارس است.

وی از برنامه‌ریزی و تلاش برای ایجاد و احیای تفکر پژوهش در بین دانشجویان و دانش آموزان خبر داد و افزود: آموزش بدون پژوهش کاربردی و راهبردی نتیجه بخش نیست و باید برای ترویج پژوهش تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش در استان بیان کرد: تجلیل از ۱۵۹ پژوهشگر شامل دانش آموز و فرهنگیان و ارائه ۳۳ طرح پژوهشی در استان بوشهر از جمله این برنامه‌ها است.

وی بر لزوم آشناسازی دانش‌آموزان با کارهای پژوهشی تاکید کرد و ادامه داد: در استان بوشهر ۱۹ پژوهش سرای دانش آموزی در ۱۸ منطقه آموزشی فعالیت دارند که باید از فرصت این پژوهش‌سراها به خوبی استفاده شود.

کرمی هدف از راه‌اندازی پژوهش‌سراهای دانش آموزی را فعالیت و تحقق برنامه‌های نوآورانه دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه فعالیت پژوهش‌سراهای دانش آموزی، امکان دستیابی دانش آموزان به یافته‌های جدید علمی فراهم می‌شود.

کد خبر 4485649

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل خبر داد. - اخبار استانها -

عباس آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، با تاکید بر هدف‌گذاری برنامه‌های دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در سال جدید برای تبیین سیره رضوی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در اندیشه کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به وظایف ذاتی شبکه خادمیاری رضوی در راستای توجه به آموزش و تربیت دینی کودکان و نوجوان عضویت پنج درصد از دانش‌آموزان دختر و پسر در مرحله اول طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در شبکه خادمیاری این شهرستان برای امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر نقش تربیتی، سازنده، موثر و هدایتگر طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در زندگی فردی و اجتماعی دختران و پسران دانش‌آموز به عنوان آینده‌سازان کشور و پدران و مادران آینده در خانه و خانواده گفت: تاکنون 416 دانش‌آموز علاقه‌مندانه و راغبانه به عضویت این طرح درآمدند که 365 نفر از آن‌ها دختران و 51 نفر از آن‌ها پسران 6 تا 18 سال هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سفیران دانش‌آموزی رضوی ابراز داشت: 416 سفیر دانش‌آموزی رضوی در شهرستان آران وبیدگل علاوه بر دریافت کد خدمت، آموزش‌های مستمر دریافتی را در بین همسالانشان اجرا می‌کنند.

آذرباد با اشاره به جمعیت 20هزار نفری دانش‌آموزی شهرستان آران و بیدگل در تمام مقاطع تحصیلی تاکید کرد: آموزش دینی به نسل کودک و نوجوان و تربیت و پرورش آن‌ها با مفاهیم ناب ارزشی و شعائر اسلامی در تبیین سبک زندگی اسلامی و سیره رضوی مصداق جهاد تبیین در حوزه فرهنگ و مذهب است که آثار و برکات آن زندگی فردی و اجتماعی افراد اجتماع را پوشش می‌دهد.

4 چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود

وی با تاکید بر  آغاز فعالیت رسمی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل با 36 عضو در سال 1400 گفت: هم اکنون این دفتر با 23 کانون عمومی و تخصصی  و 238 نفر خادمیار و یاور رضوی فعالیت دارد که 197نفر از آن‌ها خادمیار، 27 نفر از آنان از یاوران رسمی رضوی و 14 نفر یاور گزینش شده و در انتظار تایید کد خدمت و ارتقا به خادمیاری هستند.

انتهای پیام/803

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد