Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در هفته 16 لالیگا امروز شنبه به مصاف رایو وایکانو می رود.

طرفداری- رائول ده توماس مهاجم رایو وایکانو به دلیل وجود بندی در قرارداد، نمی تواند در بازی امروز شنبه مقابل باشگاه سابقش یعنی رئال مادرید بازی کند.

به گزارش آ اس، سفید های مادرید سرخیو مورنو بازیکن رایو وایکانو را در بازی امروز زیر نظر خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 19 ساله تنها در یک بازی برای این تیم در لالیگا به میدان رفته است. میشل سرمربی رایو وایکانو، نام این بازیکن را در لیست بازیکنان تیمش برای بازی مقابل لوس بلانکوس قرار داده است. سرخیو اولین بازی رسمی خود با پیراهن رایو وایکانو را مقابل اتلتیکو مادرید انجام داد. سفید های مادرید این مهاجم 19 ساله را زیر نظر گرفته اند و یکی از شرایط قرارداد رائول ده توماس با رایووایکانو این است که رئال مادرید در مورد خرید سرخیو مورنو اولویت خرید دارد، به عبارت دیگر هر تیمی برای خرید این بازیکن اقدام کند، باشگاه باید رئال مادرید را از این پیشنهاد مطلع کند و مادرید می تواند با آن قیمت، این مهاجم را بخرد.

سرخیو متولد پامپلونا است و فوتبال خود را از آلکانا و سپس تنریف آغاز کرد و در ادامه به جوانان رایو وایکانو پیوست. باشگاه رایو وایکانو چندی پیش برای اونای لوپز از بیلبائو اقدام کرد، اما باشگاه باسکی سرخیو را در ازای بازیکن درخواست کرد و رئال مادرید توانست از بند موجود استفاده کند و پیشنهاد را رد کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید با دبل وینیسیوس از سد اوساسونا گذشت

شاگردان کارلتو با کسب یک پیروزی پرگل در پامپلونا، صدرنشینی‌شان در جدول رده‌بندی لالیگا را بیش از پیش تثبیت کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ونهم لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران، رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم اوساسونا بود که این بازی با برتری آسان و قاطع کهکشانی‌ها با نتیجه ۴ بر ۲ خاتمه یافت.

رئال مادرید با گلزنی وینیسیوس در دقیقه ۴ از حریف پیش افتاد اما فقط سه دقیقه بعد آنته بودیمیر گل تساوی را برای ارغوانی‌پوشان پامپلونا به ثمر رساند. دومین گل رئالی‌ها حاصل پیشتازی مدافع اسپانیایی‌ آنها دنیل کارواخال در دقیقه ۱۸ بود که به لطف همین گل نیمه نخست را هم برد. در نیمه دوم رئال مادرید دو گل دیگر زد که اولی در دقیقه ۶۱ توسط براهیم دیاس و دومی را وینیسیوس در دقیقه ۶۴ زد تا دبل کرده باشد. یک دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم گذشته بود که اوساسونا به وسیله ایکر مونیوس گل دوم را زد تا صرفاً از سنگینی شکست کاسته باشد.

با این نتیجه رئال مادرید ۷۲ امتیازی شد و فاصله‌اش را با جیرونای رده دومی موقتاً به ۱۰ امتیاز افزایش داد. این در حالیست که تنها ۹ هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. اوساسونا هم با ۳۶ امتیاز قبلی‌اش در رده دهم جدول باقی ماند.

پیش از این مسابقه، مایورکا موفق شده بود میهمانش گرانادا را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

همچنین از ساعت ۲۱ ختافه به مصاف جیرونا خواهد رفت و در آخرین بازی امشب نیز از ساعت ۲۳:۳۰ اتلتیک بیلبائو از آلاوس پذیرایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • سقوط بلینگام: او دیگر شماره یک رئال نیست
  • مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو به تعویق افتاد/ ایموبیله در رادار اینتر
  • وینیسیوس، ۷۷ گل، ۴۲ کارت زرد
  • ببینید | خلاصه بازی اوساسونا ۲ - رئال مادرید ۴
  • اوساسونا ۲ - ۴ رئال مادرید/ وینیسیوس جواب توهین را با دبل داد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی اوساسونا ۲ - رئال مادرید ۴
  • رئال مادرید با دبل وینیسیوس از سد اوساسونا گذشت
  • خلاصه بازی اوساسونا 2-4 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال از سد اوساسونا گذشت
  • زیدان به رئال مادرید برگشت