Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@04:54:12 GMT

مجروحیت خبرنگار العالم در غزه حین پخش زنده

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۳۱۶

مجروحیت خبرنگار العالم در غزه حین پخش زنده

به گزارش ایکنا به نقل از «العالم»؛ اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه خبری العالم، براثر شلیک نظامیان اشغالگر صهیونیست در هنگام ارتباط زنده با شبکه مجروح شد، نظامیان صهیونیست سعی داشتند با هدف گرفتند تیم خبری العالم مانع از پوشش خبری تظاهرات بازگشت شوند.
بر اساس تصاویر زنده منتشرشده از شبکه خبری العالم، خبرنگار این شبکه در حالی که لباس مخصوص خبرنگاری بر تن داشت و به راحتی از سوی نظامیان صهیونیست قابل تشخیص بود هدف گلوله پلاستیکی قرار گرفت و زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی بازگشت دیروز(23 آذرماه) به درخواست گروه‌های فلسطینی در نوار غزه برگزار شد و اشغالگران صهیونیست پیش از این نیز تیم‌های خبری و امدادی در نوار غزه را هدف قرار داده بودند.
اقدام نظامیان صهیونیست درحالی است که خبرنگاران حاضر در صحنه‌های درگیری و حتی جنگ از مصونیت بین‌المللی برخوردارند و نباید از سوی نظامیان مورد هدف قرار گیرند.
فلسطینی‌ها از 30 مارس 2018 به طور منظم در تظاهرات مسالمت‌آمیز که نزدیک دیوار حائل بین غزه و اراضی اشغال شده فلسطین در سال 1948 تجمع کرده و خواستار بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه خود و شکست محاصره غزه هستند.
ارتش رژیم صهیونیستی این تظاهرات را با توسل به خشونت و با تیراندازی مستقیم و استفاده از گازهای سمی و اشک‌آور سرکوب می کند؛ در این سلسله تظاهرات 228 شهروند به شهادت رسیدند که از آن میان جنازه 10 شهید بازداشت شده و در دفاتر وزارت بهداشت فلسطین به ثبت نرسیده است. 22 هزار نفر نیز مجروح شدند که حال 460 نفر از آنها وخیم است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا غزه مجروحیت خبرنگار العالم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری