Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@02:12:14 GMT

بهترین رکورد تراکتور با اشتباه تقوی بر باد رفت!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۳۶۴

بهترین رکورد تراکتور با اشتباه تقوی بر باد رفت!

تراکتورسازی در ایستگاه پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال با شکست خانگی مقابل فولاد خوزستان بهترین رکورد خود در فصل جاری را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال برای تراکتورسازی پایان خوشی نداشت و سرخ‌پوشان در حضور 70 هزار تماشاگری خودی نتوانستند از پس فولاد خوزستان برآمده و درنهایت با حساب 2 بر یک نتیجه را به این تیم واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تقوی در این دیدار ابتدا 2 گل از میهمان خود دریافت کرده و در ادامه با وجود اینکه یکی از گل‌های خورده را جبران کردند اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود و تراکتوری‌ها اولین باخت خانگی خود را پذیرا شدند.

پایان همزمان شکست‌ناپذیری و بردهای متوالی!

تراکتورسازان که از زمان بازگشت به لیگ برتر در تبریز برابر فولاد خوزستان شکست‌ناپذیر بودند، با باخت دیروز این رکورد را از دست دادند. گرچه همه رکوردها شکستنی هستند و به قول معروف «دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد»! ولی با این حال می‌شد این روند ادامه‌دار باشد. در مجموع تراکتورسازی بعد از 5 بازی متوالی در لیگ، 6 رویارویی مستقیم با فولادی‌ها و همچنین 9 دیدار خانگی با این رقیب خوزستانی متحمل شکست شد. 

به این نکته آماری باید قطع نوار بردهای پیاپی کهکشانی‌ها در تبریز را نیز اضافه کرد، جایی که سرخ‌پوشان در این فصل و بعد از دیدار با نساجی که با حکم تعلیقی کمیته انضباطی در ورزشگاهی خالی از تماشاگر برگزار شد، به هیچ حریفی رحم نکرده بودند. آنها در هفتمین میزبانی خود در لیگ هجدهم و بعد از 5 پیروزی پی در پی، نخستین شکست را تجربه کردند تا با بر باد دادن بهترین رکورد فصل خود به تعطیلات زمستانی بروند.

اشتباه ویرانگر سرمربی موقت!

محمد تقوی که بعد از جدایی جان توشاک به طور موقت هدایت سرخ‌پوشان را عهده‌دار شده است، تاکنون در این سمت رسمیتی پیدا نکرده است. این درحالی است که عمر حضور وی به عنوان سرمربی موقت تراکتور با نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر کسب کرد، از جان توشاک پرآوازه به عنوان سرمربی رسمی که تنها 7 بازی روی نیمکت این تیم نشست، بالاتر رفته و دیگر نمی‌توان از لفظ موقت برای او استفاده کرد. 

این مربی تئوری‌پرداز که با توفیق اجباری اولین تجربه سرمربیگری خود را در تیم تراکتورسازی پشتِ‌سر می‌گذارد، بعد از عملکرد درخشانش در بازی‌های گذشته، در جدال تیمش با فولاد اشتباهات بزرگی داشت که نتیجه آن شکست برابر افشین قطبی باتجربه‌ بود. اکنون نتیجه این باخت سوالاتی است که بعد از مسابقه در ذهن هواداران در مورد ابقای او تا آخر فصل بوجود آمده است.

فرصت‌سوزی در روز حماسی دیگر

همانطور که در فوق بدان اشاره شد سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان در روزی که ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با حضور باشکوه 70 هزار تماشاگر برای تیم میهمان تبدیل به دیگی جوشان و به عبارتی بهتر جهنم شده بود، قدرشناس نبوده و فرصت طلایی را به هدر دادند. واقعا حیف و صد حیف به این شور حماسی که حاصلی جز شرمندگی برای تقوی یارانش نداشت و روز مأیوس‌‌ کننده‌ای را برای تی‌تی‌ها رقم زد.

بدتر از این قدرنشناسی، فرصت‌سوزی در جدول بود که تراکتورسازان از موقعیت پیش آمده نتوانستند بهترین بهره را برده و خود را به صدر نزدیک کنند. شاگردان محمد تقوی در هفته‌ای که 4 رقیب این تیم در بالای جدول در تقابل با یکدیگر امتیازات را به نفع این تیم تقسیم کرده بودند، هدیه حریفان را پس فرستادند. حالا فاصله تراکتور با صدر جدول به 5 امتیاز افزایش یافته است که احتمال دارد در پایان نیم‌فصل به 7 امتیاز هم برسد. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!

الهلال با عبور از رکورد نیوسنت ولز، تاریخ‌سازی کرده و حالا در حال بهبود بخشیدن به رکورد خودش است

طرفداری | الهلال در ادامه روند فوق‌العاده خود در لیگ عربستان، در هفته بیست و چهارم ضمک را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به بیست و نهمین برد متوالی خود دست یافت.

شاگردان ژرژ ژسوس که در ۴۴ بازی اخیر خود طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند، با این پیروزی به بیست و نهمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت ها دست پیدا کردند.

سالم الدوسری و میشل در این بازی برای الهلال گلزنی کردند تا این تیم با 68 امتیاز و اختلاف 12 امتیازی با النصر، در صدر جدول لیگ عربستان قرار بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • ملوان و تراکتور سال را با برد شیرین تمام کردند
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • سکه رکورد شکست/ قیمت جدید را ببینید
  • مهندس تراکتور در آستانه رکورد تاریخی
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • کین رکورد شکست و مصدوم شد!
  • تقوی: روزهای سختی در والیبال داشتیم/ از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم