Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:17:53 GMT

هشدار هواشناسی؛ هوا آلوده‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۳۸۲

هشدار هواشناسی؛ هوا آلوده‌تر می‌شود

سازمان هواشناسی اعلام کرده طی دو روز آینده افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، قزوین و اصفهان پیش بینی می‌شود و افراد حساس باید در خانه بمانند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: طی روز یکشنبه و اوایل روز دوشنبه افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، قزوین و اصفهان پیش بینی می‌شود از این رو توصیه می‌شود در این مدت شهروندان عزیز تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احد وظیفه افزود: روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، غرب لرستان، جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی و زنجان و اوایل سه شنبه برای استان‌های قزوین، البرز، تهران و خوزستان بارش بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود که شدت آن روز دوشنبه برای استان‌های ایلام، کرمانشاه و کردستان خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواشناسی آلودگی هوا آلاینده ها آلاینده های جوی کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کردستان تا روز چهارشنبه ادامه دارد/ صدور هشدار قرمز

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان گفت: فعالیت سامانه بارشی که از امروز استان را فرا گرفته است تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: یک سامانه بارشی فعال از امروز استان را فرا گرفته است که فعالیت آن تا روز چهارشنبه تداوم دارد.

وی افزود: فعالیت این سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوبی استان در بازه زمانی امشب تا سه‌شنبه شب در محدوده هشدار سطح قرمز پیش‌بینی می‌شود که در این راستا انجام تمهیدات پیشگیرانه در رابطه با امکان سقوط بهمن، رانش زمین و حجم قابل توجه رواناب ضروری است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کردستان ادامه داد: بارش‌های رگباری باران، رعد و برق در ارتفاعات، رگبار برف و کولاک، مه گرفتگی و کاهش دید افقی، بارش تگرگ، وقوع بهمن در دامنه‌های برف‌گیر، رانش زمین در مناطق مستعد، وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

پناهی خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، اختلال در تردد بواسطه لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و آسیب به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی از جمله دیگر مخاطرات پیش بینی شده برای این سامانه است.

وی به مردم توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و به واسطه خطر رخداد صاعقه و بهمن به ارتفاعات صعود نکنند.

به گزارش ایمنا، اداره‌کل هواشناسی استان کردستان نیز امروز در مورد فعالیت این سامانه بارشی هشدار سطح قرمز صادر کرد.

کد خبر 737294

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای سامانه بارشی جدید در خراسان رضوی/ دما کاهش می‌یابد
  • بارش‌ها در کردستان تا روز چهارشنبه ادامه دارد/ صدور هشدار قرمز
  • هشدار قرمز هواشناسی تا پایان روز سه شنبه در کردستان 
  • مسافران به هشدار های قرمز هواشناسی توجه کنند
  • هشدار هواشناسی برای تهران ؛ رگبار باران و وزش باد شدید | وضع هوای پایتخت تا ۲ فروردین
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران/پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی: پیش بینی بارش‌ ۲۰۰ میلی متری در لرستان
  • پیش‌بینی بارش‌ ۲۰۰ میلی‌متری در لرستان/ هشدار قرمز هواشناسی صادر شد
  • پیش‌بینی بارش شدید باران برای چهارمحال‌وبختیاری/صدور هشدار قرمز هواشناسی
  • سازمان هواشناسی ۱۴۰۲/۱۱۲/۲۶؛ هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۲۱ استان/ سامانه بارشی جدید دوشنبه وارد ایران می‌شود