Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@06:45:12 GMT

آغاز توزيع نوبت دوم توزيع بسته هاي حمايتي

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۳۸۳

آغاز توزيع نوبت دوم توزيع بسته هاي حمايتي

خبرگزاري آريا- وزير رفاه گفت: شروع نوبت دوم توزيع بسته‌هاي حمايتي ميان مددجويان بهزيستي و کميته امداد به دستور رئيس‌جمهور ابلاغ شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد شريعتمداري در حاشيه مراسم توديع و معارفه مديرعامل شستا گفت: اصل اول در اداره امور در دولت تدبير و امور در شرايطي که بنده مسئوليت گرفتم شفافيت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در همين راستا سهام شرکت‌ها در بورس بايد برود اگر درست هر چه کرديم به مردم اعلام کرديم آن‌ها هم پاي کار مي‌آيند.
وي تاکيد کرد: قدم خوبي برداشته شده و همه بايد تصوير شفاف از فعاليت‌شان را در معرض ديد مردم قرار دهند.
وزير رفاه در مورد مديران بازنشسته گفت: 622 هيات مديره شستا داشتيم که 107 نفر بالاي 60 سال سن داشتند. ممکن است خيلي‌ها افراد فعال و خوبي باشند، اما برخي به سن بازنشستگي رسيده بودند و قرار شد وقت‌شان را به عنوان مشاور بگذارند و مسئوليت را به جوانتر‌ها بدهند.
وي در مورد مديران دوشغله گفت: اينطور نيست که، چون شستاييم شامل قانون نمي‌شويم، اما روح قانون حاکم است که افراد در دو سه شغل ننشينند که عقلي و منطقي هم هست.
تعدادي خودشان آمدند استعفا را تقديم کردند و پذيرفتيم که در شستا 86 نفر در مرحله اول خارج شدند.
شريعتمداري گفت: در ادامه مسير بايد بگوييم با دارايي‌هاي مردم چه مي‌کنيم. چه مي‌خريم و به چه کسي مي‌فروشيم. رسانه هه به انتشار شفاف اطلاعات توجه و دقت دارند و يک کار تبليغي و شوآف نيست و براي افزايش بازدهي بنگاه‌ها است و کمک مي‌کند سرمايه بيمه شدگان را ارتقا دهيم.
وي در مورد توزيع سبد حمايتي دولت گفت: سبد کالا کارگران توزيع و تمام شد آموزش و پرورش گرفته است ديگر وزارتخانه‌ها تک به تک با تاييد ذي حسابان دريافت مي‌کنند و براي تمام مددجويان بهزيستي وکميته امداد و پشت نوبتي‌ها اقدام شد.
وزير رفاه گفت: در ادامه گروه سوم کساني ديگر مثل رانندگان و کارگران ساختماني هستند که حقوق زير 3ميليون دارند به تدريج در گروه‌هاي مختلف ساماندهي شدند.
وي گفت: به دستور رئيس جمهور براي شروع نوبت دوم سازمان‌هاي حمايتي مثل بهزيستي و کميته امداد ابلاغ شده است.
شريعتمداري افزود: درمورد آن‌هايي که بيمه نيستند و در گروه‌هاي مشمول قرار ندارند نيز بخش غالبي از مردم بيمه اند، اما غير از آن به تمام مراکز امداد و بهزيستي بعد از اتمام اين مرحله اعلام مي‌کنيم که براي ثبت نام تقاضايشان اقدام کنند.
وي در مورد اينکه اگر مديري از واقعيات خبردار نشود بايد کنار برود آيا از وضعيت حقوقي کارگران مطلع هستيد توضيح داد: در شوراي عالي کار کميته دستمزد به صورت سه جانبه گرايانه در حال بررسي است. يک طرف کارفرمايان و يک طرف دولت است و هرساله مکلف به اعلام تغييرات حقوق و دستمزد ايم. فاصله معيشت را با حقوق و دستمزد مي‌سنجد و تعيين مي‌کند مسير چگونه طي شود تا اين فاصله به حداقل برسد.
وي با بيان اينکه افزايش 20 درصدي حقوق براي کارمندان دولت است گفت:با سياست‌هاي جبراني تلاش داريم تا آخر سال مشکلات همه اقشار را حل کنيم و تصميم عمومي دولت همين سبد‌هاي حمايتي است.
وزير رفاه گفت: کمبود مدير نداريم استعفاي مديران چندشغله يا بازنشسته پذيرفته مي‌شود چراکه مدير مستعفي تلقي ميشود و امکان حضور در هيئت مديره را ندارد اين در حالي است که کشور پر از نيروي انساني فرهيخته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزيع بسته حمايتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار خانواده تهران کم برخوردار تحت پوشش این بسته‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

دکتر احمد احمدی صدر گفت: در مرحله اول بسته‌های حمایتی به خانواده کودکان کار اهدا شد. وی افزود: از برنامه‌های میان مدت و بلند مدت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ساماندهی، توانمندسازی و استعدادیابی کودکان کار است واگر کودکان را تشویق به حضور در مراکز استعدادیابی و نهی از ماندن در خیابان می‌کنیم باید بسته‌های حمایتی به خانواده‌های آنان تعلق گیرد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • از حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان تا توزیع بسته‌های معیشتی در اصفهان
  • اهدا بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در زرند
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • ارائه بسته حمایتی به خانواده های نیازمند در تهران
  • رزمایش همدلی و احسان
  • رزمایش همدلی و احسان در اراک
  • توزیع افطاری‌های ساده در مشهد با آغاز نوروز
  • آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد