Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا باید انتظار یک بازی بسیار دشوار را در خانه لوانته داشته باشد.

طرفداری - پاکو لوپز، سرمربی لوانته از دیدار دشواری که تیمش مقابل بارسلونا پیش رو دارد، می‌گوید.

بارسا فرداشب در والنسیا میهمان لوانته رده ششمی خواهد بود. تصور اینکه لوانته در این رتبه باشد، کمی دشوار بود اما فصل گذشته با روی کار آمدن پاکو لوپز، این تیم کاملا متحول شد و جالب اینکه تنها شکست بارسا در تمام طول فصل گذشته را رقم زد آن هم با 5 بار باز کردن دروازه این تیم! آمدن پاکو لوپز به لوانته به معنای واقعی کلمه یک انقلاب را در سبک بازی این تیم و البته نتایجش سبب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بد نیست بدانید اگر تیم‌ها را از زمان نشستن لوپز روی نیمکت لوانته در لالیگا رده بندی کنیم، این تیم با کسب 46 امتیاز در رده سوم قرار می‌گیرد! بنابراین بارسا کار بسیار مشکلی در خانه چنین تیمی خواهد داشت.

به گزارش موندو دپورتیوو، لوپز درباره بازی فردا می‌گوید:

در طول یک سال، تیم‌هایی که می‌توانند بارسلونا را غافلگیر کنند یا ببرند، بسیار معدودند. شاید به سختی به اندازه انگشتان یک دست باشد. با این حال اگر کوچک‌ترین شانسی هم وجود داشته باشد، شما باید شرایط را برایش مهیا کنید و طبعا برای شکست تیمی چون بارسلونا نیاز داریم به اوج پتانسیل بالقوه تیمی‌مان برسیم. باید همان تیمی باشیم که ما را با آن سبک می‌شناسند. باید مشخص باشد در زمین چه می‌خواهیم. اگر شکست بخوریم باید به این معنا باشد که بارسلونا با شایستگی ما را برده است نه اینکه چون خودمان در زمین سردرگم و بی برنامه بوده‌ایم.

تاکنون نشان داده‌ایم که اگر فقط یک خصلت داشته باشیم، شجاعت و نترس بودنمان است. بنابراین صحبت از ترس نخواهد بود اما خوب می‌دانیم مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. مقابل بهترین بازیکن دنیا قرار می‌گیریم. شکی در این باره ندارم. برای رو به رو شدن با چنین بازیکنی باید به صورت تیمی کار کنیم. نمی‌توانیم روی فقط یک بازیکن که از قضا بهترین بازیکن دنیا هم هست، تمرکز کنیم چون می‌دانیم چه پتانسیلی دارد.

لوپز در این کنفرانس از والورده به عنوان یک مربی عالی نام برد و مدعی شد نکاتی از برد 5-4 تیمش در فصل گذشته هست که احتمال دارد برای بازی فردا نیز مفید باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فرمین لوپز به اتلتیکو مادرید (اتلتیکو مادرید 0-3 بارسلونا)

فرمین لوپز گل سوم بارسلونا در خانه اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند.

 

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • شوک سیتی به بارسا؛ یک یورو هم تخفیف ندارد!
  • ژاوی: اکنون زمان رؤیاپردازی است/ لواندوفسکی عالی بود
  • بدون یک یورو تخفیف: شوک سیتی به بارسلونا
  • گل فرمین لوپز به اتلتیکو مادرید (اتلتیکو مادرید 0-3 بارسلونا)
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • جهنم واقعی: ستاره بارسا سالم بیرون نمی‌رود
  • لودویک ژولی: بارسلونا ستاره‌ای مانند ام باپه ندارد
  • قرارداد مارتینز گران‌تر اعلام شد؛ فولاد، تیمی با دو مربی بدنساز و 7 بازیکن خارجی
  • ژائو فلیکس: مقابل اتلتیکو مادرید انگیزه مضاعف دارم
  • نمی‌توانم خودم را در تیمی جز بارسا تصور کنم