Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@01:34:29 GMT

آزمون معاون آموزشی عتبات دی‌ماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۴۰۵

آزمون معاون آموزشی عتبات دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری؛ حمیدرضا محمدی، مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت درباره چرایی فراخوان و آزمون معاون آموزشی عتبات عالیات و زمان آن، اظهار کرد: طبق نظام جدید منابع انسانی کارگزاران حج و زیارت، ورود به چرخه کارگزاران با فعالیت به عنوان معاون عتبات عالیات صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نظام‌نامه منابع انسانی و به سبب شایسته‌گزینی و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد، از سال گذشته نخستین فراخوان و آزمون معاون آموزشی عتبات عالیات برگزار شد، امسال نیز یک فراخوان برای علاقه‌مندانی که قصد خدمتگزاری به زائران عتبات را دارند، برگزار می‌شود و واجدان شرایط می‌توانند پس از ثبت‌نام در آزمون معاون آموزشی عتبات شرکت کنند.

 محمدی در ادامه گفت: برگزیدگان آزمون نیز پس از مصاحبه و نیازسنجی مرتبط با هر استان به عنوان معاون آموزشی عتبات عالیات انتخاب می‌شوند. پس از طی آموزش‌های لازم، افراد تعیین‌شده با هماهنگی یکی از دفاتر زیارتی و در کنار یک مدیر کاروانی (با پرداخت هزینه زائری) در قالب یکی از گروه‌های زیارتی عازم عتبات عالیات می‌شوند تا بعد از کسب تجربه و تأیید مدیر مربوطه در لیست مدیران عتبات عالیات قرار گیرند. افراد منتخب بعد از طی مراحل ذکر شده و کسب تجارب لازم می‌توانند در فراخوان‌های مربوط به حج و عمره نیز شرکت یابند و مسیر ارتقا را طی کنند.

 مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تأکید کرد: تنها مسیر ورود به کارگزاری حج و زیارت طی مراحل ذکر شده است یعنی افراد می‌توانند با ورود به حوزه معاون آموزشی و مدیریت عتبات، در فراخوان‌ها و آزمون‌های مرتبط با کارگزاران حج و عمره نیز حضور یابند.

وی انتخاب کارگزاران از مسیر معاون آموزشی عتبات عالیات را رویکردی نظام‌مند و مناسب توصیف کرد و گفت: تحول در منابع انسانی کارگزاران با نگاه جوان‌گرایی و کسب تجربه افراد پیشکسوت انجام می‌گیرد، به این معنا که جوان‌ها و افراد منتخب در کنار افراد باتجربه به کسب دانش و معلومات مرتبط می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا حج و زیارت معاون آموزشی حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در نیمه اول مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

جزییات شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

۳) زمان ثبت نام آزمون در اردیبهشت سال آینده خواهد بود. زمان بندی دقیق ثبت نام در اطلاعیه های بعدی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در هفته آخر فروردین ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

۴) زمان دقیق برگزاری آزمون طی اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

۵) دروس امتحانی مطابق با دروس آزمون کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرح جدول زیر است:

بیومکانیک ۱ و ۲ و ۳ الکتروتراپی ۱ و ۲ ارزشیابی و اندازهگیری
ارتز و پروتز تمرین درمانی ۱ و ۲ و ۳ زبان عمومی
فیزیوتراپی در بیماری های اعصاب و داخلی ۱ و ۲ (قلبی، ریوی، روماتیسمی و پوستی)

کد خبر 6056188

دیگر خبرها

  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نوروز و کنکوری‌ها