Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:31:47 GMT

حمله مودریچ به سیمئونه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۴۸۹

حمله مودریچ به سیمئونه

هافبک رئال مادرید از سرمربی اتلتیکومادرید به خاطر عقاید و اظهاراتش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوکا مودریچ برای نخستین‌بار پس از کسب توپ طلای ۲۰۱۸ با رسانه‌ها مصاحبه کرد. هافبک رئال مادرید دو هفته پس از این اتفاق از خود در برابر انتقادها حمایت کرد. بازیکن کروات بیش از همه دیگو پابلو سیمئونه را مخاطب خود قرار داد و گفت: من کاملا با سیمئونه موافقم که از بازیکن خود یعنی آنتوان گریزمان دفاع کند و او را بهترین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال درست نیست که نیاز داشته باشد رئال مادرید و بازیکنانش را کم ارزش جلوه دهد. او از هر فرصتی استفاده می کند تا شرایطی را توصیف کند که واقعی نیستند و پیروزی‌های رئال مادرید را این چنین نشان می‌دهد.

او افزود: برای سیمئونه احترام زیادی قائل هستم و تمام کارهایی که برای اتلتیکو انجام داد. هم‌چنین برای بازیکنان، هواداران و این باشگاه. زمانی که ما را شکست می‌دهند صادقانه به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما شکست را می‌پذیریم. عادلانه نیست که موفقیت‌های‌مان به خصوص دو قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی برابر اتلتیکو به دست آمد نادیده گرفته و برتری‌مان را کم اهمیت جلوه داده شود. 

مودریچ با کسب توپ طلا به حکمرانی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد. هافبک رئال مادرید گفت: این دو بازیکن فوق‌العاده هستند که در ۱۰ سال اخیر در فوتبال جهان حکمرانی می‌کردند. اگر بخواهیم به توانایی‌های بازیکنان رای بدهیم تنها باید این جوایز بین مسی و رونالدو تا پایان دوران بازی‌شان تقسیم شود.  با این حال در این جا در مورد یک فصل صحبت می‌کنیم و عملکرد یک بازیکن در طول فصل سنجیده می‌شود. نتایج آرای سرمربیان، بازیکنان و روزنامه‌نگارها بود. یعنی آن‌ها در یک زمان خاص اشتباه کردند؟ جوایز تنها زمانی ارزش پیدا می‌کنند که دیگران برنده شوند. این برای بازیکنان، رای دهندگان و نامزده‌های ۱۰ سال اخیر عادلانه نیست و نه برای فوتبال و نه هوادران. با این حال تکرار می‌کنم هر کسی همان‌طور رفتار می‌کند که باور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توپ طلا ديگو سيمئونه رئال مادريد کریستیانو رونالدو ليونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

هافبک هلندی بارسلونا که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود دوباره در بازی مقابل رئال مادرید مصدوم شد.

طرفداری | نیمه اول دیدار ال‌کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

بارسلونا همانند بازی رفت در ال‌کلاسیکو خیلی زود و در دقیقه 6 توانست دروازه رئال مادرید را باز کند که این گل با پنالتی وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 جواب داده شد. این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

فرنکی دی یونگ پس از برخورد با والورده دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد. پدری که به تازگی او هم از بند مصدومیت رهایی یافته است، به جای دی یونگ وارد زمین شد. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی