Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم آریا زنگنه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیریت پسماند در بندرامام خمینی (ره) با وجود تذکرهای مکرر به روش مطلوب انجام نمی شود و همین عامل موجب به خطر افتادن محیط زیست منطقه و سلامت شهروندان شده است.
وی با اشاره به مهلت یک هفته ای به شهرداری بندر امام برای ساماندهی و مدیریت پسماند شهری افزود: در صورتیکه شهرداری بندر امام در هفته جاری اقدامی برای مدیریت پسماند شهری نکند برابر قانون با این شهرداری برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنگنه با بیان اینکه مصوبات شورای پسماند حکم قانون داشته و از سوی همه دستگاه های متولی لازم الاجراست گفت: برخی دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری بندرامام نسبت به اجرای مصوبات شورای پسماند بی توجه هستند که بدون شک با ادامه این روند با نهاد خاطی برابر قانون برخورد می شود.
وی افزود:بی توجهی شهرداری بندرامام خمینی (ره) نسبت به مدیریت پسماند و اخطاریه های اداره حفاظت محیط زیست به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید حداکثر ظرف هفته جاری وضعیت پسماند شهری در بندر امام ساماندهی شود.
آریازنگنه ادامه داد: عملکرد شهرداری بندرماهشهر در زمینه مدیریت پسماند در محور بندرماهشهر-هندیجان و بندرماهشهر-امیدیه رضایت بخش بوده که جای قدردانی دارد اما مدیریت پسماند در ورودی بندرماهشهر از سمت بندرامام نیازمند رسیدگی و اهتمام بیشتری است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با ابراز گلایه مندی از رسیدگی نکردن به وضعیت کارواش های سطح بندرامام خمینی (ره) عنوان کرد: پیرو اعلام اداره محیط زیست آلودگی نفتی ناشی از شست و شوی تانکرهای حمل نفت از سوی کارواش ها در بندر امام گزارش شده که با وجود اخطاریه صادر شده تاکنون در این رابطه اقدامی نشده است.
معاون برنامه ریزی فرماندار بندرماهشهر در پایان عنوان کرد:با توجه به مصوبه شورای پسماند مبنی بر آماده سازی قطعه زمینی در بندر امام خمینی برای استقرار کارواش ها لذا این موضوع باید از سوی نهادهای ذیربط در اسرع وقت پیگری شود .
به گزارش ایرنا، مدیریت پسماند شهری همواره یکی از معضلات اساسی شهرستان بندرماهشهر بوده و بارها اداره محیط زیست در جلسات مختلف اخطاریه های لازم را به دستگاه های متخلف داده است.
9858/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی حفاظت محیط زیست دستگاه های اجرایی قانون معاون برنامه ریزی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد

ایسنا/فارس شهردار شیراز در تشریح اقدامات انجام شده طی ایام نوروز گفت: استفاده از دوربین‌های حرارتی در محل‌های اسکان مسافران نوروزی موجب نجات جان چندین نفر شد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس، جمعی از معاونین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، رئیس سازمان بازرسی استان فارس به همراه شهردار شیراز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از کمپ اسکان مسافران نوروزی باغ جنت بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات سفر شهرداری شیراز به مسافران نوروزی قرار گرفتند.

در این بازدید شهردار شیراز گفت: به دلیل تقارن نوروز و ماه‌ مبارک رمضان خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در قالب خدمات اسکان و افطاری به روزه‌داران انجام می‌شود.

محمد حسن اسدی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات تا ۸ فروردین‌ماه، اسکان مسافران در کمپ‌های نوروزی شهرداری شیراز صورت گرفته است و با توجه به بارش باران در این ایام با تلاش مجموعه مدیریت شهری هیچ مسافری در باران نمانده و همگی اسکان داده‌شده‌اند.

 وی همچنین تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری شیراز، حفظ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و ترسیم یک تصویر خاطره‌انگیز از سفر به شیراز است.

شهردار شیراز ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تمام توان برای حفظ سلامت و ایمنی مسافران نوروزی تلاش می‌کند و به‌عنوان‌مثال در ایام گذشته به کمک تجهیزات پیشرفته و دوربین‌های حرارتی، جان چند مسافر نوروزی را نجات دادند که در چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی شده بودند و خوشبختانه هیچ حادثه و تلفات جانی برای مسافران نوروزی نداشته‌ایم.

اسدی از راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی درگذر حافظیه و عرضه تولیدات داخلی گفت که برخلاف سال‌های گذشته تنها تمرکز این بازارچه بر ارائه صنایع‌دستی است.

رئیس کل دادگستری فارس نیز در این بازدید با بیان این مطلب که میهمانان نوروزی در سفر به شهر شیراز از خدمات شهرداری رضایت کامل داشتند، افزود: باید از عملکرد شهردار کلان‌شهر شیراز، مجموعه مدیریت شهری و اعضا شورای اسلامی شهر تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با تأکید به اینکه بدون تردید خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود موجب اقبال بیشتر گردشگران و زائران به استان فارس و کلان‌شهر شیراز می‌شود، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری شیراز و اعضا شورا شهر نشان داده‌اند که خدمتگزار مردم هستند. 

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ادامه افزود: در بازدیدی که از ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز داشتیم تلاش و توانایی مجموعه مدیریت شهری شیراز کاملاً مشهود بود و می‌توان گفت شیراز از حیث مدیریت شهری در طلایی‌ترین دوران خود قرار دارد.

این مقام قضایی استان با بیان اینکه ارائه خدمات به مسافران جهت انجام فرایض دینی و محل‌های پیش‌بینی‌شده برای اقامه نماز، مطلوب ارزیابی شد تصریح کرد: خدمات ارائه‌شده در شأن و شایسته سومین حرم اهل‌بیت (ع) بود.

موسوی بیان کرد: ارائه خدمات در روزهایی که شاهد بارندگی شدید در شیراز بودیم به نحوی بود که هیچ گزارشی از بروز مشکل در ارائه خدمات دریافت نشده است که این امر درنتیجه تدبیر و مدیریت صحیح است.

رئیس‌کل دادگستری فارس در پایان بازدید از محل اسکان جنت با اشاره به هماهنگی میان بخش‌های مختلف مدیریت شهری شیراز را ستودنی‌ خواند و افزود: این همکاری مشترک در بخش‌های خدماتی، گردشگری، امنیتی، انتظامی و سایر بخش‌ها برای شیراز منشأ خیروبرکت خواهد بود.

در این بازدید، معاون محیط ‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز از راه‌اندازی ستادهای اسکان مسافران نوروزی در نقاط مختلف شیراز خبر داد.

روح‌الله خوشبخت تأکید کرد: ۵ کمپ ازجمله محل‌های اسکان جنت و زیباشهر و ۱۹ سالن‌ ورزشی شهرداری شیراز برای اقامت در اختیار مسافران نوروزی قرارگرفته است و اطلاع‌رسانی از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای آگاهی مسافران از محل‌های اسکان انجام‌شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • عملکرد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ | آیا کیفیت زندگی در تهران افزایش یافته است؟
  • گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • موج بازداشت در شهرداری بندرامام + جزئیات
  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا