Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آذر صفایی‌نیا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران از تدوین سند راهبردی ارتقای وضعیت زنان در استان خبر داد وبا اشاره به اهمیت ورزش در میان زنان، اظهار کرد: زنان به عنوان یک عضو از خانواده و اساس و بنیان خانواده باید بیشتر مورد توجه باشند اما کسی به فکر این نقش حساس خانواده‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مقوله ورزش بانوان با توجه به زندگی امروزه باید جدی‌تر از آقایان گرفته شود، افزود: کار و اشتغال فاقد فعالیت‌های جسمانی و مسائل، مشکلات و دغدغه‌های روزمره که عامل مهم افزایش فشارهای روحی و روانی است از آسیب‌های در کمین بانوان هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ارتقای وضعیت و جایگاه‌ زنان استان را با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان در دستور کار داریم.
صفایی‌نیا با اشاره به مقام‌های بانوان ورزشکار استان در سال‌های اخیر، بیان کرد: دختران استان نائب قهرمان المپیاد استعدادهای برتر هاکی شدند و بانوان هندبالیست استان در مسابقات سوپر لیگ قهرمانی کشور مقام دوم را کسب کردند.
وی با بیان اینکه این افتخارات نتیجه توجه به ورزش بانوان در استان است، عنوان کرد: همه این موفقیت‌ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دختران استان چنین قهرمانی‌هایی را کسب کنیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تخصیص اعتبارات در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری در پشتیبانی نیروی انسانی جامعه است، ابراز کرد: بدون نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش، هیچ رشدی نخواهیم داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی ارتقای زنان ورزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی‌سخت معرفی شد

شهردار شهر سی‌سخت با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حکم مستقیم استاندار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه آئین معارفه شهردار سی‌سخت، اظهار کرد: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه شهردار شهر سی‌سخت باید با توجه به آوازه شهر سی‌سخت تلاش کند، افزود: علم و فرهنگ مردم این دیار زبانزد عام و خاص است، بنابراین شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد، آنچه مسلم است، دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت مرتفع شود و این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر گرفت.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین، سجاد بهرامی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهردار شهر سی‌سخت معرفی شد.

کد خبر 745147

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳