Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:37:47 GMT

مردم محور برگزاری برنامه های دهه فجر باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۶۳۲

مردم محور برگزاری برنامه های دهه فجر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسنی مقدم ظهر شنبه در کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کم توجهی به روابط عمومی ها کار اشتباهی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی مهم ترین رکن هر اداره در برقراری با سطح جامعه است، افزود: مدیران و مسئولینی که به روابط عمومی ها کم توجهی می کنند، متضرر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها نقش بسیار کلیدی دارند و باید به نقش آن ها بها داده شود، گفت: بهترین نیروها باید در روابط عمومی ها کار کنند تا بتوانند با بیرون دستگاه رابطه برقرار کنند.

وی با بیان اینکه هجمه ها و جنایات دشمن بر هیچکس پوشیده نیست، عنوان کرد: باید جواب محکمی برای یاوه گویی های اخیر دشمن در خصوص براندازی انقلاب اسلامی داشته باشیم و جشن انقلاب امسال را به بهترین وجه برگزار کنیم.

حسنی مقدم با اشاره به اینکه مردم حتما باید محور قرار گیرند، افزود: در تمام برنامه های کشور مردم محور هستند و مسئولین باید حول محور مردم بچرخند.

وی با بیان اینکه دهه فاطمیه یک فرصت است و هیچ محدودیتی برای برگزاری برنامه های دهه فجر نیست چراکه انقلاب ما نشات گرفته از مذهب ما است، عنوان کرد: همزمانی دهه فاطمیه با ایام دهه فجر هدف جمهوری اسلامی را به ما نشان می دهد.

سرپرست معاونت سیاسی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید از دهه فاطمیه در راستای اتصال به برنامه های دهه فجر استفاده کرد، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف نظام هایی که در دنیا شکل گرفت و پس از مدتی از بین رفت یک نظام اعتقادی است و مبنای ولایی و مذهبی دارد و هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه برجسته کردن نقش کسانی که در انقلاب سهم داشتند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: قطعا رسالت داریم برنامه های خوبی برای شناساندن افراد برجسته به نسل جوان داشته باسیم چراکه ادامه کار با این جوانان است.

حسنی مقدم با اشاره به اینکه شهدایی که در پدید آوردن انقلاب و ادامه انقلاب نقش داشتند باید برای نسل جوان معرفی شوند، گفت: شهدا کهکشان پرستاره ای هستند که هر کدام به سهم خود نقشی اساسی در جامعه داشته اند.

وی با بیان اینکه نقش شهدا و اعتقادات در پدید آوردن انقلاب باید برجسته شود، عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری نکات ریزی دارد که باید به آن ها توجه ویژه شود.

سرپرست معاونت سیاسی استاندار ی خراسان جنوبی ادامه داد: امیدواریم برنامه ای ایجاد شود که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و جواب دشمن را نیز دندان شکن داده باشیم.

کد خبر 4485681

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند

استاندار کردستان گفت: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها، مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، با تاکید بر حمایت از این نهاد اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای سرانه مطالعه امری ضروری برای جامعه است.

وی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان را در راستای رفع مسائل و مشکلات این نهاد مهم ارزیابی کرد و افزود: ارتباط مؤثر رؤسای کتابخانه‌های عمومی با فرمانداران در شهرستان‌ها می‌تواند به نفع کتابخانه‌های عمومی باشد و به ارتقای شاخص‌های کتاب‌خوانی کمک کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها توجه داشته باشند.

فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در کردستان

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان تاکید کرد: از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب دیگر مشارکتی است.

وی افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۴۵ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضویت دارند که بخش زیادی از اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی را در ایجاد دلگرمی متولیان این حوزه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این حمایت‌ها در نهایت به نفع استان و کشور است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

حسنی‌خونسار با اشاره به بعضی مشکلات عمرانی در کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: کتابخانه باید محیطی امن و آرام برای اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی باشد که این امر زمینه را برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: حمایت‌های استاندار کردستان از مقوله کتاب و کتاب‌خوانی مایه دلگرمی فعالان این حوزه است و بدون شک در ارتقای شاخص‌های فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 746838

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد