Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@00:40:41 GMT

جزییات اردوی پرسپولیس در تعطیلات

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۶۹۲

جزییات اردوی پرسپولیس در تعطیلات

تیم فوتبال پرسپولیس اردوی شبانه روزی خود در تعطیلات نیم فصل را از ۱۸ دی ماه آغاز می‌کند و مکان این اردو متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق برنامه در نظر گرفته شده از سوی سرمربی سرخپوشان که باشگاه شرایط آن را فراهم خواهد کرد، تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرینات این هفته که تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت، استراحتی 12 روزه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان تعطیلات، تمرینات در تهران آغاز می‌شود و تیم از 18 دی ماه به مدت 12 روز عازم اردو خواهد شد.

 

برای این اردو دو مقصد (ترکیه یا قطر) در نظر گرفته شده است که در هر یک، شرایط بهتری فراهم شود، این اردو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس و سپاهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات پروازهای حج عمره اعلام شد

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید چلندری از آغاز عملیات حج عمره پس از ۹ سال وقفه و اعزام ۵۰ درصد از زائران خانه خدا از ترمینال سلام خبر داد و اظهار کرد: این عملیات از امروز (سوم اردیبهشت) با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام همزمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نواب - نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت - و مهندس حسینی -رئیس سازمان حج و زیارت- و عبداله بن سعود العنزی -سفیر کشور عربستان در ایران- و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری آغاز شد و عملیات رفت تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال ۵۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار کرد: ۲۸۶۰ زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و درمجموع همین میزان نیز از ۱۰ فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می‌شود.

چلندری خاطرنشان کرد: اعزام زائران حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و ترمینال سلام به‌عنوان پایانه زیارتی با مساحت ۵۴ هزار مترمربع، ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات به حجاج و زائران عتبات را در سطح بسیار خوب دارد.

دیگر خبرها

  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • جزییات پروازهای حج عمره اعلام شد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت