Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:26:50 GMT

۵۳۲ هزار کارت بانکی به کارت سوخت تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۶۹۹

۵۳۲ هزار کارت بانکی به کارت سوخت تبدیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در بازه زمانی ۱۹ آذرماه تا ۲۴ آذرماه، ۱۷۹۸ نفر با مراجعه به سایت دولت همراه، اپلیکیشن و کدهای دستوری، برای ثبت نام الکترونیکی کارت سوخت و تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت اقدام کردند. از این تعداد ۵۳۲ هزار کارت بانکی تبدیل به کارت سوخت شد.

براساس آمارهای سازمان فناوری اطلاعات ایران، طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۸۱۷ هزار و ۳۲۲ نفر برای ثبت‌نام الکترونیکی کارت سوخت به سامانه دولت همراه مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مراجعان برای ثبت‌نام، ۶۱۶هزار و ۸۷۸ نفر در نوبت خود مراجعه و امکان ثبت‌نام داشتند.

در این میان، از مجموع ۶۱۶ هزار و ۸۷۸ نفر، حدود ۲۲۲ هزار نفر با ارائه کامل مدارک مورد نیاز، ثبت‌نام خود را نهایی و با تایید نهادهای ذی‌ربط موفق به ثبت کارت بانکی خود به کارت سوخت ماشین شدند.

در همین حال در فاصله روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذرماه، ۹۸۱ هزار و ۶۴۳ نفر برای ثبت‌نام الکترونیکی کارت سوخت به سامانه های مربوطه مراجعه کردند. از مجموع تعداد مراجعه کنندگان برای ثبت‌نام، ۸۷۱ هزار و ۳۵۲ نفر در نوبت خود مراجعه و امکان ثبت‌نام داشتند.

از این تعداد حدود ۳۱۰ هزار نفر با ارائه کامل مدارک موردنیاز، ثبت‌نام خود را نهایی و با تایید نهادهای ذی‌ربط موفق به ثبت کارت بانکی خود و اتصال آن به کارت سوخت  شدند.

پیش از این نیز معاون وزیر ارتباطات از مراجعه آنلاین حدود ۷ میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت خودرو تا پایان روز ۱۵ آذرماه خبر داده بود.

به گفته امیرناظمی، کارت بانکی ۸۷۵ هزار نفر از این مراجعه کنندگان تا ۱۵ آذرماه امسال، به کارت سوخت متصل شد.

مراجعه کنندگان از روش های اپلیکیشن دولت همراه، درگاه الکترونیکی mob.gov.ir و کد دستوری *۴# اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبر 4485715 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت موبایل سازمان فناوری اطلاعات ایران کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان