Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:10:33 GMT

آخرین بازی نیم فصل هم جنجالش شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۷۸۱

ضربه هوشمندانه ساسان انصاری در شرایطی که فرزین گروسیان در حال چینش دیوار دفاعی تیم بود، بازی سپاهان و استقلال خوزستان را وارد حاشیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل دنبال می شد و شاگردان امیرقلعه نویی هم بدون اینکه داور مسابقه مشکلی برای اداره بازی داشته باشد، صاحب توپ و میدان بودند، اما در دقیقه 23 یک تصمیم از سوی سعید رحیمی مقدم داور مسابقه سبب شد تا این بازی آرام به جنجال کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرزین گروسیان گلر استقلال خوزستان پس از اعلام خطا به سود سپاهان که پشت محوطه جریمه اعلام شد، در حال تنظیم دیوار دفاعی تیمش بود که رحیمی مقدم سوت شروع بازی را زد و ساسان انصاری هم با هوشیاری به توپ ضربه زد و توپ وارد دروازه شد.

 

این گل که با واکنش عصبی بازیکنان، کادر فنی و هواداران استقلال خوزستان همراه شد، به مدت 5 دقیقه بازی را وارد تنش کرد و تا داور و مسئولین برگزاری بازی بتوانند شرایط را برای ادامه بازی مهیا کنند، بازی به دقیقه 30 رسیده بود و در این بین مدیر فنی استقلال خوزستان یعقوب پیری یکی از معترض ترین چهره های زمین بود که در نهایت او را با شرایط غیرمعمولی به بیرون از زمین بردند.

 

اگر فکر می کنید این پایان جنجال های داوری در بازی سپاهان بو، اشتباه می کنید؛ دقیقه 35 ارسال توپی به عمق خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان، درگیری کوچکی میان حسن جعفری و یونس دلفی ایجاد کرد که رحیمی مقدم بلافاصله در سوت خود به نشانه اعلام پنالتی دمید؛ این صحنه هم با اعتراض سپاهانی ها روبرو شد ولی مثل صحنه قبلی بازی 6 دقیقه متوقف نشد.

 

قطعا کارشناسان داوری روی هر دو صحنه بازی که منجر به اعتراض بازیکنان، کادر فنی و هواداران دو تیم شد و بازی را ملتهب کرد، نظر خواهند داد ولی چیزی که می توان در مورد آن با صراحت صحبت کرد، اینکه نیم فصل لیگ برتر با سوت پایان دیدار سپاهان و استقلال خوزستان خاتمه می یابد ولی ادامه جنجال های داوری در هفته ای که بیش از هر زمانی در مورد عملکرد داوری صحبت می شود، نشان از این دارد که کمیته داوران بایددر فاصله تعطیلات لیگ برتر، فکری به حال نیم فصل دوم و رقابت فشرده ای داشته باشد که حساسیت رقابت ها هم بیشتر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کمیته داوران سعید رحیمی مقدم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران سعید رحیمی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!

تساوی در بازی‌های بزرگ هفته بیست‌وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آنها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با 54 امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با 53 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با 46 و 41 امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با 16 امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با 22 امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با 22 و 21 امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین 2 - پیکان یک
هوادار 2 - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران 2
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد