Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، معاون توسعه وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار البرز با اشاره به اینکه انتخاب همزمان ۱۴ استاندار برای وزارت کشور اقدامی دشوار بود و متناسب با ظرفیت وزارت کشور و هر استان این امر محقق شد گفت: ضمن تمکین به قانون حتی یک فرد بازنشسته در وزارت کشور در حال فعالیت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصریان با توجه به اینکه چهار شاخص مهم برای انتخاب استانداران همیشه مدنظر وزارت کشور بوده است، اضافه کرد: همسو بودن با اهداف کشور و دولت، امانت داری، مدیر و با تجربه بودن از ویژگی های استانداران انتخاب شده است.

معاون وزیر با اشاره به اینکه قطار توسعه روی ریل خود قرار گرفته است و جای تقدیر و تشکر از استاندار سابق را دارد، افزود: پیش نیاز هر توسعه و موفقیت آرامش سیاسی در مجموعه است که قطعا سرمایه گذاران نیز مکانی را برای فعالیت اقتصادی انتخاب خواهند کرد که این آرامش در آن وجود داشته باشد.

ناصریان در ادامه گفت: وزیر کشور از استاندار جدید البرز انتظار دارد شکافی میان مردم و نظام بوجود نیاید و به مقابله با برنامه ریزی های دشمنان بپردازند که البته در این میان انجام وظیفه مدیران بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

معاون وزیر با اشاره به اینکه روزانه پنج میلیون نفر به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مراجعه می‌کنند که اجرای میز خدمت در این راستا انجام شد، گفت: نشست دوره ای با نخبگان باید در دستورکار استانداران قرار گیرد، همچنین انتظار می‌رود استانداران نشست‌های مختلف مردمی برگزار کنند.

وی افزود: باید تلاش کنیم تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی اتفاق نیافتد و به رونق اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مقابله با قاچاق ارز باید در دستور کار استاندار و فرمانداران قرار گیرد، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با انجام وظیفه عهده خود را نسبت به کشور و نظام ادا کنیم.

در انتهای این مراسم حکم استانداری عزیزالله شهبازی به وی اعطا شد و از زحمات محمدعلی نجفی استاندار سابق البرز هم تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیاسی استاندار البرز شهبازی تودیع معارفه وزارت کشور انتصاب نجفی ناصریان معاون توسعه وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی