Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@16:09:24 GMT

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۸۱۰

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه پرسپولیس با پشت سرگذاشتن دوران محرومیت خود از سوی کمیته انضباطی فیفا می تواند در تعطیلات نیم فصل بازیکن بگیرد.

 

این باشگاه که در باوجود محرومیت در این فصل با مهدی ترابی، سعید کریمی، مهدی شریفی، مهدی شیری و سروش رفیعی به توافق رسیده بود، پس از نامه فیفا مبنی بر اتمام دوران محرومیت خود قرارداد این بازیکنان را ثبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال کادرفنی سرخپوشان پایتخت درنظر دارد خطوط سه گانه خود را با جذب حداقل سه بازیکن دیگر تقویت کند.

 

سینا مریدی هافبک فعلی فولاد خوزستان که در ابتدای فصل نیز صحبت هایی مبنی بر حضورش در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به گوش می رسید مورد تایید سرمربی سرخپوشان قرار گرفته است و باشگاه با این بازیکن هم مذاکراتی داشته است. 

 

این بازیکن ۲۲ساله که در حال حاضر زیر نظر افشین قطبی در فولاد قرار دارد، توانایی بازی در دفاع و میانه میدان را دارد تا کمبود بازیکن پرسپولیس را در این دوبخش برطرف کند.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس فولاد خوزستان افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت