Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:47:31 GMT

اعتماد کردن مجدد به آمریکا اشتباه محض است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۸۱۹

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از فارس، حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایده و طرح سازش با آمریکا از پایه و اساس غلط است اظهار کرد: کسانی که این پیشنهادات بی منطق را مطرح می کنند بهتر است گذری به اقدامات آمریکا در قبال ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آقایان شما چگونه طرح سازش را مطرح می کنید در حالی که خلاف واقع است اگر بگوییم از روابط ایران و آمریکا و اتفاقاتی که علیه کشورمان رخ داده است غافل هستید.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: ما اگربخواهیم مشکلان و خسارت هایی که به ایران بعد از انقلاب وارد شده است در یک نگاه اجمالی مورد بررسی قرار دهیم ته خط به آمریکا می رسیم از این رو چگونه با این کشور که نابودی را مورد هدف قرار داده سر میز مذاکره بنشینیم.
حاج بابایی خاطرنشان کرد: در کدام قواعد و راهبردهای بین المللی نوشته شده است که یک کشور با دشمن خود سازش کند که برخی آقایان در داخل کشور به خود اجازه طرح این موضوع را می دهند.
وی تاکید کرد: برای ما حضور در توافقی چون برجام کفایت می کرد تا بدانیم که آمریکا با رویه فعلی هیچ وقت قابل اعتماده نبوده و نخواهد بود از این رو مذاکره، سازش و‌ اتخاذ هر رویکرد دیگری با این کشور اشتباه محض است و با راهبردهای ایران سازگاری ندارد و‌ نخواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان حاجی بابایی حاجی بابایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شد و تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی ازبکستان در کنار ایران، تاجیکستان و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند. تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

برنامه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
جمعه ۷ اردیبهشت:
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ازبکستان - ایران، ساعت ۱۷:۳۰

نتایج مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران ۶ - قرقیزستان یک
* تایلند ۳ - عراق ۲
* ازبکستان ۲ - ویتنام یک

از آنجا که این این مسابقات حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را دارد و با توجه به اینکه ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است به این ترتیب تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند که یک بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

این تیم‌ها روز جمعه دیدارهای پلی آف را برگزار خواهند کرد. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* عراق - افغانستان
* تایلند - قرقیزستان

کد خبر 6088041

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد