Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:42:26 GMT

کامیونی که از روی پراید رد شد (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۸۴۷

کامیونی که از روی پراید رد شد (+عکس)

وجود کامیون هایی با تکنولوژی های قدیمی باعث شده تا در تصادفات رانندگی که عموما رخ به رخ رهم انجام می شود به طور حتم شاهد تلفات انسانی باشیم.

به گزارش عصر ایران همانطور که در این تصاویر مشاهده می کنید کامیون بنز در تصادفی که با یک خودروی پراید داشته به طور کامل این خودرو را به زیر خود کشیده و باعث کشته شدن سرنشینان پراید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت  این تصادف به حدی فجیح است که نیروهای آتش نشان برای خارج کردن اجساد از داخل خودرو به دلیل متلاشی شدن خودرو  با مشکلاتی مواجه شده اند.

این دومین تصادفی است که امروز از برخورد های مرگبار کامیون های غیر استاندار و قدیمی با خودروهای سواری منتشر شده است و نکته مهم اینکه به دلیل عدم وجود حفاظ های لازم در جلوی کامیون خودروی روبرو کاملا به زیر کامیون رفته و متلاشی شده است .

بنا بود تا اینگونه کامیون ها برای تردد  الزام به نصب سپر های محافظ در کنار و جلوی خودرو کنند که  که جا دارد تا این نکته به صورت جدی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی پیگیری شده و مالکان این خودروها ملزم به نصب گارد محافظ شوند تا در صورت تصادفات رو به رو خودرو مقابل پس از برخورد با به زیر کامیون کشیده نشده و از میزان مرگ و میر در این حوزه کاسته شود.

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کامیون پراید تصادف تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت‌ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: طبق بررسی‌های میدانی متهمان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن‌ها را سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

نگهبان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان