Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهک تروریستی منافقین فردا یکشنبه به صورت همزمان در بیش از ۵۰ شهر در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا نشستی ضدایرانی برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، گروهک تروریستی منافقین در بیانیه‌ای از برگزاری نشستی ضدایرانی در تاریخ ۱۵ دسامبر (فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه) خبر داده است.

بر طبق این بیانیه که در وبسایت این گروهک تروریستی منتشر شده، این گردهمایی قرار است به صورت همزمان در حدود ۵۰ شهر در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا با موضوع مخالفت با آنچه «گسترش تروریسم ایران» خوانده شده، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، منافقین، «خواستار سیاستی قاطع برای برخورد با این نوع تروریسم شامل گنجاندن وزارت اطلاعات و امنیت ایران در فهرست تروریسم اتحادیه اروپا، آمریکا و استرالیا» هستند.

منافقین گفته اند که این گردهمایی‌ها به صورت زنده از طریق ویدئو کنفرانس با یکدیگر در ارتباط خواهند بود و طبق آنچه در این بیانیه آمده، «این رویداد همزمان با سالگرد اعتراضات و اعتصابات در ایران است» که مدعی‌ شده‌اند طی یک سال گذشته ادامه داشته است.

در نشستهای قبلی این گروهک بسیاری از شهروندان و توریستهای خارجی و همچنین مقامات دعوت شده با دریافت پول در این نشستها حضور پیدا کرده‌اند.(جزئیات بیشتر)

تیرماه گذشته، روزنامه «گاردین» در گزارشی درباره آخرین نشست گروهک تروریستی منافقین که با حضور «رودی جولیانی» وکیل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در شهر پاریس فرانسه برگزار شد، به نفرت مردم ایران از این گروهک اشاره کرد و نوشت که بخشی از حاضران در این نشست اتباع اروپای شرقی بودند که با وعده سفر رایگان به فرانسه، در این کنفرانس حضور پیدا کرده بودند.

به نوشته روزنامه گاردین، سال گذشته مهمان افتخاری این راهپیمایی «جان بولتون» بود که در حال حاضر مشاور امنیتی ترامپ است. 

دیگر مهمانان راهپیمایی روز گذشته، «بیل ریچاردسون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و «استفان هارپر» نخست وزیر سابق کانادا هستند.

گاردین در ادامه نوشت، هنوز مشخص نیست که سخنرانان این تجمع مبلغی را برای سخنان خود دریافت کرده‌اند یا خیر، اما این گروهک به پرداخت «مبالغ بالا به سخنرانان شهره است.»

بنا بر این گزارش، در این نشست حدود ۴۰۰۰ نفر شرکت داشتند که «بسیاری از آن‌ها پناهجویان و جوانان اهل اروپای شرقی بودند که در ازای سفر آخر هفته به پاریس، با اتوبوس به این نشست منتقل شده بودند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا اروپا گروهک منافقین گروهک تروریستی منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو

در حالی‌که نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان حمله تروریستی در حومه مسکو و محکومیت قاطع این جنایت آغاز شد، نماینده دائم آمریکا نیز با خانواده قربانیان و مردم روسیه ابراز همدردی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، نشست شورای امنیت سازمان ملل در روز دوشنبه با یک دقیقه سکوت به نشانه ادای احترام به قربانیان حمله تروریستی رخ داده در تالار شهر کروکوس در حومه پایتخت روسیه آغاز شد.

نشست شورای امنیت در روز 25 مارس به درخواست روسیه برگزار شد. 

ازویوکی یامازاکی، نماینده دائم ژاپن در سازمان ملل که در ماه مارس ریاست شورای امنیت را بر عهده دارد، "به یاد کشته شدگان حمله تروریستی روز جمعه در مسکو یک دقیقه سکوت اعلام کرد".

 در این نشست اعضای شورای امنیت، این حمله تروریستی شنیع را با قاطعیت محکوم کرده و با خانواده قربانیان و مردم روسیه ابراز همدردی کردند. شورای امنیت همچنین بر لزوم محاکمه همه کسانی که در این اقدام تروریستی دست داشتند تاکید کرد.

تسلیت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل به مردم روسیه

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، در جریان نشست شورای امنیت با خانواده‌ها و بستگان قربانیان حمله تروریستی در نزدیکی مسکو ابراز همدردی کرد. 

این دیپلمات گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده‌ها و عزیزان قربانیان حمله تروریستی ابراز کنم.

وی همچنین تاکید کرد که دولت ایالات متحده تروریسم را در همه اشکال آن محکوم می‌کند و با مردم روسیه که «در سوگ کشته شدگان عزیزانشان در این حادثه وحشتناک هستند»، ابراز همبستگی می‌کند.

دیپلمات روس غرب را به تقسیم جهان به اربابان و بردگان متهم کرد

ماریا زابولوتسکایا، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست غیررسمی شورای امنیت درباره لزوم مقابله با تروریسم که به پیشنهاد طرف روسی تشکیل شد، ابراز عقیده کرد که اقدامات قهرآمیز یک جانبه از سوی کشورهای غربی جلوه دیگری از شیوه‌های نو استعماری و تلاش برای تقسیم کل جهان به اربابان و بردگان است.

وی افزود: برای گروه اول، استثناهای کاملی از «نظم جهانی مبتنی بر قوانین» که غرب بر کل جهان تحمیل کرده وجود دارد، در حالی که گروه دوم فقط می‌تواند روی شلاق حساب کند که مشابه مدرن آن به «سیاست تحریم‌ها» تبدیل شده است.

زابولوتسکایا تاکید کرد که چنین تحریم‌هایی از لحاظ حقوق بین‌الملل غیرقانونی است و حمله آشکار به اصول مندرج در منشور سازمان ملل است.

وی افزود که هیچ کشوری حق ندارد از اقدامات اقتصادی، سیاسی یا سایر تدابیر تنبیهی برای وادار کردن کشور دیگری به تبعیت از اعمال حقوق حاکمیت خود استفاده کند یا آن را تشویق کند.

این دیپلمات روس افزود: اقدامات قهرآمیز یک جانبه که نقطه مقابل همکاری‌های بین المللی است، مکانیسم همکاری جهانی در مبارزه با تروریسم را تضعیف کرده است.

علاوه بر این، او به این واقعیت اشاره کرد که کشورهای ثالث اغلب از اقدامات تنبیهی ایالات متحده و متحدانش رنج می‌برند، اما مقامات واشنگتن، لندن یا بروکسل اصلاً به این مسئله اهمیتی نمی‌دهند.

زابولوتسکایا معتقد است که چنین سیاستی از سوی غرب مانع از تلاش‌های جمعی جامعه جهانی در مبارزه با افراط گرایی و رادیکالیسم شده که نتیجه آن جنایاتی شبیه آنچه است که در حومه مسکو رخ داد.

واکنش روسیه به تحلیل‌های کاخ سفید درباره حمله تروریستی مسکوپوتین: عاملان حمله تروریستی مسکو مجازات خواهند شدواکنش آمریکا و ناتو به حمله تروریستی مسکو/ عزای ملی در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • شهادت یک تکاور در درگیری با گروهک تروریستی
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • درگیری پلیس خاش با گروهک تروریستی جیش الظلم
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو