Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از ابتدای آذر ماه جاری آغازشده است و با درخواست متقاضیان تا پایان روز ۲۷ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، سید علی هزاوه، مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان با اعلام خبر تمدید پذیرش متقاضیان عضویت در این مرکز گفت: شرکت‌ها و تیم‌های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری‌برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه‌بعدی و تولید دیجیتال می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

techelite.ir  برای این مرکز ارسال کنند.
 
مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام کرد: این مرکز با داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی) و با ارائه امکانات وخدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، روند تجاری‌سازی طرح ها را تسریع می‌کند.

وی افزود: وجود تیم کاری‌ کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح با قابلیت تجاری‌سازی و برنامه کاری منسجم از الزامات عضویت در مرکز رشد است.

هزاوه در ادامه در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان اعلام کرد: صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرار می‌گیرند و در صورت تایید اولیه طرح، جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌شود تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد تایید قرار گیرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی، فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس معاونت علمی از ابتدای آذر ماه جاری آغازشده است و با درخواست متقاضیان تا پایان روز ۲۷ آذر ۱۳۹۷ تمدید شد. متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس www.techelite.ir برای این مرکز ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس مرکز رشد فناوری نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار خو در این جلسه گفت:پارک علم و فناوری از مجموعه‌های کلیدی در مردمی کردن اقتصاد در کشور است و فعال سازی مرکز رشد واحد های فناور باید در اولویت باشد‌.

 علی نژاد افزود : شهرستان خوی دارای ظرفیت های عظیمی هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر منابع می باشد، که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب به کارگیری شود.

 وی تصریح کرد : این مجموعه ظرفیتی بی نظیر است تا نخبگان شهرستان وشرکت های دانش بنیان پای کار آمده تا نوآوری و فناوری این شهر را تقویت و علم را به ثروت تبدیل کنند.

در این‌جلسه مقررر شد بزودی مالکیت  محل مرکز رشد و‌فناوری  که بین شهرداری ،فرهنک و‌ارشاد اسلامی و‌پارک علم و‌فناوری استان  اختلاف نظر وجود دارد مشخص و فعالیت مرکز رشدو فناوری خوی از سر گرفته شود.

 

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود