Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:49:01 GMT

گل گهر سیرجان بر اکسین البرز غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۰۳۴

گل گهر سیرجان بر اکسین البرز غلبه کرد

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته یک مقابل اکسین البرز با یک گل به برتری رسید و مس کرمان به تساوی رضایت داد.

به گزارش ایرنا ، دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و اکسین البرز عصر امروز(شنبه) در ورزشگاه اختصاصی سیرجان پیگیری شد و در نهایت میزبان توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل سه امتیازی سیرجانی ها را در این دیدار خانگی حسام پورهاشم در دقیقه 83 به ثمر رساند.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این پیروزی 30 امتیازی شد و با وجود برد سرخپوشان پاکدشت در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و اکسین البرز نیز با 23 امتیاز در رتبه پنج جام آزدادگان باقی ماند.
**مس کرمان با تساوی مقابل بادران تهران متوقف شد
تیم فوتبال مس کرمان دیگر نماینده استان کرمان نیز عصر روز شنبه مهمان بادران بود و در حالی که با گل زود هنگام تهرانی ها، تا دقایق پایانی، بازی را به حریف خود واگذار کرده بود توانست در دقیقه 88 بازی را به تساوی بکشاند.
مجتبی محبوب مجاز در دقیقه هفت برای بادران گلزنی کرد و تک گل مس کرمان را در این بازی مهدی تیکدری نژاد در دقیقه 88 وارد دروازه تهرانی ها کرد.
مس کرمان در دقایق پایانی بازی یکپارچه حمله شده بود در نهایت توانست مزد زحمات خود را بگیرد و با یک امتیاز تهران را به مقصد کرمان ترک کند.
فرزاد حسین خانی در دقیقه 16 و مهرداد قنبری در دقیقه 35 این مسابقه از تیم مس کرمان با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم فوتبال مس کرمان با این تساوی 28 امتیازی شد و با یک پله صعود پس از سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار گرفت، بادران تهران نیز با 21 امتیاز هشتم شد.
تیم فوتبال مس رفسنجان نیز این هفته قرعه استراحت داشت.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ يك گل گهر سيرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت