Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر شنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهار داشت: به منظور برگزاری باشکوه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر باید همه مسئولان در رده‌های مختلف پای کار باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان در سال آینده خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی، هنری و علمی برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر تدوین شده است که در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر گسترش تعامل و همکاری در هرچه باشکوهتر برگزار کردن این کنگره افزود: همکاری همه بخش‌ها و مساعدت و همکاری آنان به ویژه نمایندگان استان در مجلس ضروری است.

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر می‌توان به ساخت دهکده مقاومت، موزه دفاع مقدس، یادمان‌های شهدا در شهرهای مختلف استان بوشهر اشاره کرد.

سردار رزمجو اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم توسعه فعالیت‌های جهادی و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی است که در سطح استان بوشهر طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی ادامه داد: این طرح‌ها در نقاط محروم و روستایی استان بوشهر در دست اجرا است.

کد خبر 4485748

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سپاه امام صادق بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه با جدیت پیگیر مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار در حوزه روستایی از دستگاهای اجرایی هستیم، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای این مصوبات کوتاهی نکنند.

حامد رستمی امروز، ۷ اردیبهشت در حاشیه یکی از بازدیدهای روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

وی از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستاها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

وی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر این‌ها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!