Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ کارگاه آموزشی خانواده و مهارت‌های زندگی  به همت موسسه قرآنی مشکاة‌الهدی شهرستان پاریز امشب 24 آذرماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) برپا می‌شود.

در این کارگاه، هرآنچه هر فردی در زندگی زناشویی باید بداند، از جمله تکنیک‌های ارتباط بین زوجین، راه‌های رسیدن به آرامش در خانواده، روش‌های ارتباطی والدین با فرزندان، آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی، مهارت‌های گفتگو، رشد روانی، تربیتی و عاطفی کودکان و طب سنتی را آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی خراسانی، کارشناس مسائل خانواده و ازدواج دعوت شده از مشهد سخنران این کارگاه خواهد بود و در پایان به شرکت‌کنندگان این دوره گواهی‌نامه معتبری اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن کرمان ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد

صلاح‌الدین حق‌گوی مدیر جهادکشاورزی مهاباد در کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی، گفت: این شهرستان میزبان مددکاران ترویجی ۱۷ شهرستان جنوب استان بود که هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مددکاران ترویجی با یافته‌های علمی، روش‌های کاشت، داشت و برداشت و مقابله با آفات و بیماری‌های محصولات چغندرقند، کلزا و گندم بود.

وی افزود: در سال جهش‌تولید با مشارکت مردم، افزایش بهره‌وری در حوزه تولیدات زراعی هم در دستور کار جهادکشاورزی قرارگرفته است.

باقری رئیس پشتیبانی ترویج سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم گفت: برای ۴ محصول گندم، کلزا، چغندرقند و سیب امسال برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم این محصولات را از نظر عملکرد و تناژ افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: تا کشاورزان با استفاده از این تحقیقات و اطلاعاتی که به دست ما می‌رسد بتوانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند و در محصولاتشان اجرایی کنند.

ایران‌نژاد رئیس اداره ترویج جهادکشاورزی میاندوآب هم گفت: مددکاران ترویجی، به‌عنوان رابط بین کشاورزان و کارشناسان، نقش مؤثری در انتقال فناوری و دانش روز به کشاورزان، باهدف دستیابی به یک نظام واحد کشاورزی، ایفا می‌کنند.

دومین نشست مددکاران ترویجی شمال استان هم به میزبانی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد