Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:55:23 GMT

انتقاد تند مودریچ از مسی و رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۱۶۱

انتقاد تند مودریچ از مسی و رونالدو

تهران- ایرنا- «لوکا مودریچ» هافبک تیم رئال مادرید در اظهارنظری عدم حضور «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم یوونتوس و «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا را در مراسم اهدای توپ طلای سال 2018 هدف انتقاد تند قرار داد.

به گزارش ایرنا، روزنامه «اسپورتسکه نووستی» چاپ کرواسی روز شنبه نوشت: «لوکا مودریچ» هافبک تیم رئال مادرید و برنده توپ طلای سال 2018 با انتقاد از «کریستیانو رونالدو» هم تیمی سابقش و «لیونل مسی» ستاره تیم بارسلونا به دلیل حاضر نشدن در مراسم توپ طلا، ضمن «ناعادلانه» خواندن این حرکت، مدعی شد که آنها «معتقدند جوایز تنها زمانی ارزشمندند که خودشان آنها را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
مودریچ کروات در جریان مراسمی که اوایل ماه جاری در پاریس برگزار شد، با تصاحب معتبرترین جایزه انفرادی جهان یعنی توپ طلا، به انحصار دوگانه و 10 ساله رونالدو و مسی در بردن این جایزه ارزشمند که سهم هرکدام پنج بار بود، پایان داد.
اما نه مسی و نه رونالدو در مراسم اهدای توپ طلا به قلب تپنده کهکشانی ها در تصاحب سومین جام متوالی لیگ قهرمانان اروپا و مغز متفکر کرواسی در فینال جام جهانی روسیه، حضور پیدا نکردند.
در این بین، مودریچ در مصاحبه با «اسپورتسکه نووستی» اظهار داشت: نمی توانم در مورد حضور یا عدم حضور کسی حرف بزنم چرا که این تصمیم شخصی است؛ اما این تصمیم یعنی جوایز فقط زمانی ارزشمندند که توسط آنها فتح شوند.
وی ادامه داد: این حرکت در قبال سایر هم قطارانشان، رای دهندگانی که طی 10 سال گذشته همواره آنان را انتخاب کرده اند، جامعه فوتبال و هواداران به هیچ عنوان عادلانه نیست.
مودریچ افزود: با این حال، باز هم تکرار می کنم هر شخص بنا به تشخیص خودش تصمیم می گیرد.
کاپیتان تیم ملی کرواسی ضمن «اعجوبه» خواندن مسی و رونالدو، تاکید کرد که جایزه توپ طلا به بازیکنی اهدا می شود که یک سال فوتبالی موفق را پشت سر گذاشته باشد نه لزوما مستعدترین بازیکن.
وی تصریح کرد: زمانی که پای توپ طلا در میان باشد، در مورد عملکرد فصلی بازیکنان حرف می زنیم و در نتیجه این بدان معنا است که تمامی افرادی که حق رای دارند از سرمربی ها گرفته تا بازیکنان و اسطوره ها و روزنامه نگاران، نظر یکسانی داشته اند.
هافبک مینیاتوری کرواسی تاکید کرد: مگر آنکه تمام آنها به طور همزمان مرتکب اشتباه شوند؛ اگر براساس کیفیت کلی بازیکنان انتخاب شوند پس باید رای گیری را متوقف کرده و مادامی که مسی و رونالدو بازی می کنند، جوایز را بین آنها تقسیم کنند.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش لوكا مودريچ ليونل مسي كريستيانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!

لوکیتا سی و چهارمین ال کلاسیکوی خود را تجربه کرد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

لوکا مودریچ که با بازوبند کاپیتانی کهکشانی‌ها در این جدال حاضر شده بود، عملکرد خوبی در زمین ارائه کرد و مثل همیشه تأثیرگذار ظاهر شد. قرارداد مودریچ که در آستانه ۳۹ سالگی است، تا پایان فصل جاری با رئال مادرید اعتبار دارد و هنوز مذاکره‌ای بر سر تمدید آن صورت نگرفته است. پیش‌تر اعلام شده بود که مودریچ به احتمال زیاد در تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید را ترک می‌کند و احتمالا راهی لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود، با این حال هنوز هیچ خبری در مورد آینده هافبک کروات تایید نشده‌است و هواداران رئال باید چند هفته دیگر منتظر بمانند.

پس از پایان بازی دیشب، هواداران رئال مادرید که از پیروزی بزرگ تیمشان خوشحال بودند، اتوبوس حامل بازیکنان لوس بلانکوس را احاطه کرده و در حمایت از آن‌ها شعار سر دادند. طرفداران رئال مادرید در بخشی از جشن خود، از لوکا مودریچ خواستند قراردادش را تمدید کند و برای دست کم یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند. آن‌ها با شعار (لوکا، بمان) خواسته و آرزوی خود را به اطلاع لوکیتا رساندند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!