Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از المنار، اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا، روز شنبه 15 دسامبر طی سخنانی گفت: استرالیا قدس را که پارلمان رژیم صهیونیستی و چندین نهاد دولتی دیگر این رژیم در آن قرار دارد را به عنوان پایتخت این رژیم اشغالگر به رسمیت می‌شناسد.


موریسون همچنین اشاره کرد که استرالیا تصمیم دارد که یک دفتر ویژه برای امور دفاعی و تجاری در بخش باختری بیت‌المقدس تأسیس کند


به گفته وی استرالیا فعلا سفارت خود را به قدس انتقال نمی دهد، اما جستجو برای یافتن یک مکان مناسب برای سفارت این کشور را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استرالیا با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به کشورهای آمریکا، گواتمالا، جمهوری چک، برزیل و هندوراس پیوست.

شایان ذکر است که آمریکا، سال گذشته قدس را به طور رسمی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و سفارت کشورش از تل‌آویو به قدس انتقال داده شد. این تصمیم دونالد ترامپ با اعتراض‌ های شدید فلسطینی‌ها همراه شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسکات موریسون قدس استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد