Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، "موشه یعالون" وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که جنبش حماس باعث از بین رفتن توان واکنش و توازن ما شده است.

وی همچنین اعتراف کرد که اسرائیل در برابر زلزله بالون‌های هیلیومی آتش زا و بادبادک‌های آتش‌زایی که از نوار غزه به سوی شهرک‌های اسرائیلی گسیل می‌شود درمانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که چندین جنگ را علیه جنبش حماس در نوار غزه به راه انداخته مدعی شد: تروریسم جنبش حماس تصادفی نبوده و منظم است و اسرائیل توان واکنش را برای 4 سال است که به صورت کامل در برابر جنبش حماس در نوار غزه از دست داده است.

یعالون با انتقاد مستقیم از نتانیاهو افزود که سیاست امنیتی که اسرائیل در برابر حماس در غزه به کار گرفته نفعی ندارد.

وی در واکنش به عملیات سپر شمال اسرائیل برای مقابله با حزب‌الله در مرز با لبنان گفت که چندین سال است که وجود تونل‌های حزب‌الله موضوع شناخته شده‌ای برای ارتش اسرائیل بوده و انتخاب زمان کنونی برای انجام چنین عملیاتی وی را شگفت زده کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس عنوان کرد مذاکرات جاری، تناقض بین افعال و گفتار دولت بایدن به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا را فاش کرد.

بیشتر بخوانید؛ بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

بدران تصریح کرد: «مطالبات ما کاملا طبیعی و انسانی است و کابینه نتانیاهو با فرسایشی کردن جنگ غزه به دنبال کسب دستاوردهای سیاسی است نه توقف جنگ.»

وی تأکید کرد: «مقاومت فلسطین به هیچ وجه از خواسته‌های خود یعنی توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از سراسر نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.»

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: «ما برای دفاع از ملت فلسطین وارد جنگ شدیم و به مقابله با نیروهای اشغالگر ادامه می‌دهیم و تسلیم نخواهیم شد.»

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227624 برچسب‌ها حماس

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: از 6 ماه گذشته اسرائیل ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه