Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قطعه «داغ‌ترین تشنگی» به آهنگسازی، نوازندگی و خوانندگی میلاد درخشانی، پس از دریافت مجوز از وزارت ارشاد منتشر شد.

این قطعه بر شعری از احمد صاحبی‌کلات به اجرا درآمده و آرش پاکزاد، صدابرداری آن را برعهده داشته است. رضا کریمی‌تبار (مدیر اجرایی)، علیرضا نبئی (عکس- مدیر هنری) و neco.art (طراح کاور) نیز دیگر عوامل اجرا و تولید این اثر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترانه «داغ‌ترین تشنگی» به شرح زیر است: 

رو به افق رو به طلوع غم‌زده چشمان من است

تنگ غروب است دلم یاد تو در یاد من است

عمق نگاهم به ته راه درازی‌ست که تو

در افقش دور شدى دور شدى دور شدى

حسرت دیدار توام داغ‌ترین تشنگى‌ام

راه تو ناممکن و من، این همه آوارگى‌ام

باز کنم به جستجو گوشه به گوشه قفس

آه که پیدا بکنم چاره بى‌چارگى‌ام

در قفس یاد توام بال و پرم شکسته و

درد تو سرتاسر من درد تو در جان و تنم

حسرت دیدار توام داغ‌ترین تشنگى‌ام

راه تو ناممکن و من، این همه آوارگى‌ام

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میلاد درخشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی در شرایطی در یک رقابت پایاپای با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال شکست خوردند که حواشی داوری زیادی در این بازی اتفاق افتاد که مهم‌ترین آن در دقیقه 3 بازی در برخورد میلاد فخرالدینی با یونس اکبرپور رخ داد و رضا عادل، داور بازی از کارت زردش استفاده کرد.

باشگاه آلومینیوم که پس از این دیدار اعتراضی انجام نداده بود، پس از بیانیه باشگاه استقلال که البته مخاطب آنها پرسپولیس قرار داشت و مسائل داوری را مطرح کرده بود، نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

در مطلب کوتاهی که باشگاه آلومینیوم با انتشار سه صحنه بحث برانگیز داوری منتشر شده، عنوان شده: « مثل بازی رفت؛ ما متضرر شدیم، استقلال بیانیه داد!»

باشگاه آلومینیوم معتقد است بنابر نظر کارشناسان داوری، میلاد فخرالدینی باید در دقیقه 3 مسابقه اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

دومین صحنه مورد اشاره آلومینیوم، در دقیقه 4 و ضربه ایستگاهیِ منجر به همین خطا بوده که داور برخورد زبیر نیک‌نفس با امیر نوری، هافبک ایرالکو در محوطه جریمه استقلال را پنالتی تشخیص نداد و بازی را دنبال کرد.

همچنین آلومینیوم یک صحنه دیگر داوری که پیش از گل استقلال رخ داده را منتشر کرده و نوشته: «توپی که قبل از گل حریف، بازیکنانِ آلومینیوم از نزدیک دیدند و اعتقاد داشتند به داور برخورد کرده، اما بازی متوقف نشده و موقعیت استقلال را شکل داده است.»

دیگر خبرها

  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • من یک دلیوری هستم
  • طوفان دریا بندرنشینان را غرق کرد
  • امیرعبداللهیان: اقدام ایران تنبیه و هشدار بود/ لاوروف: پاسخ ایران توام با خویشتن‌داری بود
  • جدی جدی علیه تراکتور! (عکس)
  • لیگ یک/ شروع توفانی هفته با جهانی!
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد