Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان ۲۴ ساله تیم ملی فوتبال عراق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا متهم به دوپینگ شد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فهد طالب، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال عراق و تیم نیروی هوایی عراق متهم به دوپینگ شده است. فدراسیون فوتبال عراق روز پنجشنبه اعلام کرد این دروازه‌بان ۲۴ ساله را بنا به دلایل اداری از ترکیب تیم ملی این کشور کنار گذاشته، اما رسانه‌های عراقی گزارش دادند کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق ارسال کرده و به اطلاع این فدراسیون رسانده که تست دوپینگ فهد طالب و امجد راضی، هم‌تیمی وی در تیم نیروی هوایی مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهد طالب و امجد راضی در ماه اکتبر، پس از دیدار فینال اِی‌اف‌سی کاپ ۲۰۱۸ بین تیم‌های نیروی هوایی عراق و آلتین آسیر ترکمنستان که به پیروزی ۲ بر صفر نماینده عراق و قهرمانی این تیم در شهر بصره انجامید، تست دوپینگ داده بودند. فهد طالب اتهام دوپینگ را رد کرده و مدعی شده که از هیچ ماده ممنوعه‌ای استفاده نکرده است.

 عراق یکی از رقبای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در کنار یمن و ویتنام است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دروازه بان دوپینگ عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه خبرنگاران نوشت: علی آبادی درباره صادرات خودرو به آفریقا گفت: در خودرو هر چقدر هم خودمان به خود انتقاد وارد کنیم اما نامدار هستیم زیرا تولیدکننده ایم. پارسال بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو تولید شد و امسال این عدد بیشتر خواهد شد.

علی آبادی تاکید کرد: امروز خودرو تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده بنابراین باید در این حوزه جهش تولید رخ دهد تا خودرو ماهیت سرمایه‌ای خود را از دست دهد و اگر کسی خودرویی خرید در پارکینگ گذاشت بداند که این خودرو دیگر حالت سرمایه برای او ندارد.

وی افزود: هم کشورهای آفریقایی و همسایه و هم برخی از کشورهای اروپایی طالب خرید خودروی ایرانی هستند.

علی آبادی تصریح کرد: واردات و صادرات مکمل هم هستند و حتی اگر به اندازه دنیا هم تولید کنیم باید واردات انجام شود. ما در حوزه خودرو نیاز به تنوع داریم منتهی برای حمایت از ساخت داخل مقرراتی می‌گذاریم. در حوزه خودرو در آستانه رقابت با دنیا باید قرار گیریم نه در رقابت با خودمان. اگر خودمان را به این رقابت‌ها نرسانیم شکست می‌خوریم و همین چیزهایی را که هم داریم از دست می‌دهیم.

وی تاکید کرد: هر کالایی که نتواند صادر شود یعنی برنامه در آن حوزه جامع نیست.

کد خبر 847863 برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال