Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره تا یلدا ۱۹ کالا با هدف حمایت از مصرف‌کننده، گوشی‌های پرطرفدار را با قیمت رسمی (ارزان) در شب‌هایی که از قبل اعلام می‌شود از ساعت ۲۰ تا ۲۱ به هموطنان عزیز عرضه می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا، شما می‌توانید با خرید گوشی موبایل مورد نظر خود در این جشنواره بین ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولاتی که در این جشنواره ارایه می‌شوند شامل :

گوشی هوآوی

گوشی ال‌جی

گوشی شیائومی

گوشی اچ تی سی

و ...

شما می‌توانید زمان و محصولاتی که در جشنواره تا یلدا عرضه می‌شوند را مشاهده کنید و از تخفیف‌های ویژه این جشنواره بهره‌مند شوید.

فروشگاه ۱۹ کالا یکی از فروشگاه‌هایی است که امنیت، اطمینان و شناخت کامل مشتریان نسبت به محصول را یکی از خط‌مشی‌های خود قرار داده و به این موضوع توجه زیادی داشته است. خط‌مشی کلی ۱۹کالا شامل موارد زیر است:

-۱ به کارگیری سیاست قیمت‌گذاری مناسب

-۲ خدمات سریع و آسان

-۳ ارائه اطلاعات صادقانه

-۴ ارائه نوآوری و خلاقیت در شناخت کالا به مشتری

یکی از مواردی که در بالا اشاره شد ارائه نوآوری و خلاقیت‌های تحت وب (web based) در شناخت محصول به مشتری است.

به طور کلی فروشگاه آنلاین ۱۹ کالا در ارائه و معرفی این محصولات به مشتری نوآوری‌های زیر به کار گرفته شده است:

-۱ اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی هر محصول

-۲تصاویر ۳۶۰ درجه از محصولات

-۳ شبیه ساز رابط کاربری گوشی موبایل

۴-مقایسه گوشی موبایل (مقایسه حرفه‌ای همچون: کار با رابط کاربری، تصاویر سه‌بعدی، اینفوگرافی، امتیاز عملکرد و امتیاز باتری)

این فروشگاه اینترنتی با این راهکارهای سودمند در کمترین زمان ممکن توانسته نظر مشتریان زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 19کالا فروشگاه اینترنتی گوشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات