Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور از روز دوشنبه به کشور خبر داد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ اجتماعی محیط زیست تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی روز یکشنبه و اوایل روز دوشنبه افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، قزوین و اصفهان  پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو توصیه می‌شود در این مدت شهروندان عزیز تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و افراد آسیب‌پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

در روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، برای استانهای  ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، غرب لرستان، جنوب آذربایجان های شرقی و غربی و زنجان  و اوایل سه‌شنبه برای استانهای قزوین، البرز، تهران و خوزستان بارش بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود که شدت آن روز دوشنبه برای استانهای  ایلام، کرمانشاه و کردستان خواهد بود.

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,23,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر وقت امشب پنجشنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: طی دو روز گذشته وزش باد شدید در استان ایلام باعث آسیب به سازه‌های سبک و درختان شد.

وی افزود: با کاهش شدت وزش باد در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا هوا در سطح استان صاف تا کمی ابری و در بعضی اوقات با وزش باد همراه خواهد بود و در اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

کد خبر 747767

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • آغاز موج‌های شدید بارشی در ۶ استان/ به این استان‌ها سفر نکنید