Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار دنياي فوتبال را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، ستاره اسپانيايي تيم فوتبال چلسي که از وضعيتش و نيمکت‎نشيني در تيم لندني راضي نيست، به زودي اين تيم را ترک خواهد کرد و احتمالا مقصدش ميلان ايتاليا است. شايد سسک فابرگاس در ماه ژانويه تيم فوتبال چلسي را ترک کند. هافبک اسبق بارسلونا در پايان فصل جاري به پايان قراردادش با آبي‌هاي لندن خواهد رسيد و گفته مي‌شود فاصله زيادي با پيوستن به تيم فوتبال ميلان ايتاليا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم ايتاليايي مي‌خواهد اين ستاره 31 ساله را به خدمت گيرد و قراردادي با او ببندد که مجبور نباشد برايش پول زيادي به تيم ثروتمند انگليسي بدهد و از طرفي از اين که سسک از نيمکت‌نشيني راضي نيست، مطلع است. خود فابرگاس در اين باره اين چنين گفته است: مي‌دانم نقش فعلي‌ام در چلسي چيست. متاسفانه اين چيزي نيست که مي‌خواستم. البته هنوز هم حرفه‌اي و به باشگاه پايبند هستم. هميشه هم سعي خودم را مي‌کنم تا کاري را انجام دهم که به سود باشگاه باشد. هرچه مي‌خواهد باشد، از بازي کردن با جوانان گرفته تا تيم اصلي. حتي اگر يک دقيقه هم در اين فصل براي تيم اصلي بازي نکنم باز هم همه تلاشم را براي موفقيت باشگاه خواهم کرد.

- باشگاه بارسلونا مدتي است که به دنبال جذب يک مهاجم است تا او را جايگزين لوييز سوارز کند، ولي آنها هنوز گزينه مدنظر خود را پيدا نکرده‌اند. در اين ميان، اما هستند بازيکناني که از شرايطي که در تيم‌شان دارند راضي نبوده و مي‌خواهند به تيم جديد بروند. آلوارو موراتا يکي از همان بازيکنان است که امسال زير نظر ساري در چلسي موفقيت چنداني نداشته و اکثرا نيمکت‌نشين بوده است. موضوعي که ممکن است باعث جدايي مهاجم سابق رئال مادريد از جمع آبي‌هاي لندني شود. مهاجم 26 ساله تيم ملي اسپانيا در سال 2017 از رئال مادريد به چلسي پيوست، ولي از همان زمان نتوانست درخشش سابق خود را داشته باشد. اين بازيکن در تيم يوونتوس درخشش خيره کننده‌اي داشت و توانست نامش را سر زبان‌ها بيندازد، ولي پس از جدايي از بانوي‌پير او هنوز نتوانسته جايگاه سابق خود را برگرداند. موراتا پس از درخشش در يووه با اين اميد که مي‌تواند مهاجم اولي رئالي‌ها باشد دوباره به مادريد برگشت، ولي زيدان هم نظر چنداني روي اين بازيکن نداشت و در نهايت راهي چلسي شد.
در حال حاضر بارسلونا به دنبال يک مهاجم مي‌گردد و شنيده مي‌شود مدير برنامه‌هاي موراتا اين بازيکن را به آبي‌اناري‌ها پيشنهاد داده و اين مهاجم هم مذاکرات پنهاني با مسي براي پيوستن به بارسلونا داشته است. آلوارو امسال بسيار کم در ترکيب چلسي بوده و به نظر مي‌رسد ساري هم به راحتي اجازه جدايي‌اش را در زمستان بدهد. با اين شرايط بايد منتظر ماند و ديد در نهايت چه اتفاقي براي اين بازيکن رخ مي‌دهد.

- دفاع راست يوونتوس تحت عمل جراحي قرار گرفت. باشگاه يوونتوس اعلام کرده ژائو کانسلو تحت عمل جراحي زانو قرار گرفته است. مدت زمان دوري اين بازيکن از ميادين اعلام نشده اما انتظار مي رود اين مدافع پرتغالي نزديک به دو ماه دور از ميادين باشد. کانسلو در تابستان گذشته با 40 ميليون يورو از والنسيا راهي يوونتوس شد. اين بازيکن فصل پيش را به صورت قرضي در اينتر سپري کرد.

- بارسلونا همچنان به دنبال جذب مهاجمي جوان براي جايگزيني لوييس سوارز است. به گزارش موندو دپورتيوو، بارسا مي‌داند دير يا زود بايد به فکر جايگزين کردن لوييس سوارز باشد. مهاجم اروگوئه‌اي در ژانويه 32 ساله مي‌شود و اخيرا حتي خودش هم گفت جستجوي بارسا براي خريد يک شماره 9، کاملا عادي است. سوارز تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد. يعني تا پايان دو فصل ديگر. گرچه مصدوميت کهنه زانوي او شايد در ادامه کار را بيش از پيش مشکل کند. سوارز به عنوان مثال در همين فصل تاکنون دو بار تمريناتش را تعطيل کرد تا از مصدوميتش ريکاوري کند.
در آکادمي بارسا حساب ويژه‌اي روي آبل رويز باز کرده که انتظار مي‌رود مهاجم درخوري شود اما او تنها 18 سال دارد و هنوز نياز به چندين سال کسب تجربه و بازي در بالاترين سطح دارد. بنابراين نگاه بايد به خارج از باشگاه باشد. اخيرا موراتا به بارسا پيشنهاد شد اما جذب او اولويت باشگاه نيست و اتفاق نظري هم روي خريدش وجود ندارد. علاوه بر اين، خريد موراتا هزينه زيادي خواهد داشت چون چلسي مطمئنا مي‌خواهد هزينه‌اي که براي او کرد را با فروشش جبران کند. کاسپر دولبرگ، مهاجم 21 ساله آژاکس در کنار تيمو ورنر، مهاجم 22 ساله لايپزيش نيز از ديگر گزينه‌ها هستند. کريستوف پياتکِ 23 ساله، يوويچِ 20 ساله که در آينتراخت فرانکفورت بازي مي‌کند و نيکولاس پپه هم در ليست بارسا حضور دارند. در لاليگا نيز مديران بارسلونا وضعيت مکسي گومز و آندره سيلوا را زير نظر دارند. در اين بين گزينه غيرممکني هم وجود دارد که اتفاقا بهترين گزينه نيز خواهد بود و نامش هري کين است.

- کيلور ناواس، دروازه‌بان کاستاريکايي رئال مادريد به دلايلي که در ادامه مي‌آيد، در زمستان از اين باشگاه جدا نخواهد شد. به گزارش مارکا، امروز شنبه، جشن تولد 32 سالگي ناواس است که حداقل به لحاظ فوتبالي چندان روزهاي خوشي را سپري نمي‌کند. با روي کار آمدن سولاري، کيلور به يک نيمکت نشين محض تبديل شده و ديگر در ليگ قهرمانان اروپا که سه سال متوالي با افتخارآفريني برايش همراه بود هم به ميدان نمي‌رود. نه حتي در بازي هاي تشريفاتي‌اش! نيمکت نشيني او در بازي با زسکا مسکو بار ديگر شايعات پيرامون آينده ناواس را داغ کرد اما خبري از جدايي نيست.
حداقل در ژانويه ناواس از کهکشاني‌ها جدا نمي‌شود. به چند دليل از جمله اينکه کيلور در ماه فوريه قرار است بار ديگر پدر شود و همين مسئله از تمايلش به تغيير محل زندگي مي‌کاهد. کيلور در مادريد خانه خريده و قصد دارد پس از بازنشستگي‌اش از فوتبال نيز در همين شهر به زندگي ادامه دهد. بنابراين يک تغيير کلي در برنامه‌هايش جايي ندارد. دليل دوم اين که در حال حاضر تمام تيم‌هاي درجه يک اروپايي دروازه‌باني ثابت و خوب در اختيار دارند و تقريبا هيچ تيمي هم حاضر نيست دستمزدي که کيلور در رئال مادريد مي‌گيرد - حدود 5 ميليون يورو خالص - را پرداخت کند. از اين گذشته رئال مادريد هم تمايلي به از دست دادن ناواس ندارد. دروازه بان کاستاريکايي تا سال 2020 با اين باشگاه قرارداد دارد. رئال مادريد، حضور ناواس در تيم را يکي از دلايل هواداران براي دنبال کردن تيم و بازي‌هايش تا انتهاي فصل مي‌داند. بنابراين اگرچه در حال حاضر اوضاع اصلا بر وفق مراد ناواس پيش نمي‌رود و احتمالا او فقط در کوپا دل ري به ميدان خواهد رفت، خبري از جدايي او در ژانويه نخواهد بود.

- رائول ده توماس مهاجم رايو وايکانو به دليل وجود بندي در قرارداد، نمي تواند در بازي امروز شنبه مقابل باشگاه سابقش يعني رئال مادريد بازي کند. به گزارش آ اس، سفيد هاي مادريد سرخيو مورنو بازيکن رايو وايکانو را در بازي امروز زير نظر خواهند گرفت. اين مهاجم 19 ساله تنها در يک بازي براي اين تيم در لاليگا به ميدان رفته است. ميشل سرمربي رايو وايکانو، نام اين بازيکن را در ليست بازيکنان تيمش براي بازي مقابل لوس بلانکوس قرار داده است. سرخيو اولين بازي رسمي خود با پيراهن رايو وايکانو را مقابل اتلتيکو مادريد انجام داد. سفيد هاي مادريد اين مهاجم 19 ساله را زير نظر گرفته اند و يکي از شرايط قرارداد رائول ده توماس با رايووايکانو اين است که رئال مادريد در مورد خريد سرخيو مورنو اولويت خريد دارد، به عبارت ديگر هر تيمي براي خريد اين بازيکن اقدام کند، باشگاه بايد رئال مادريد را از اين پيشنهاد مطلع کند و مادريد مي تواند با آن قيمت، اين مهاجم را بخرد. سرخيو متولد پامپلونا است و فوتبال خود را از آلکانا و سپس تنريف آغاز کرد و در ادامه به جوانان رايو وايکانو پيوست. باشگاه رايو وايکانو چندي پيش براي اوناي لوپز از بيلبائو اقدام کرد، اما باشگاه باسکي سرخيو را در ازاي بازيکن درخواست کرد و رئال مادريد توانست از بند موجود استفاده کند و پيشنهاد را رد کند.

- لوکا مودريچ از عدم تمايل فلورنتينو پرز براي فروشش گفت و او همچنين مي خواهد تا پايان قراردادش در رئال مادريد بماند. در تابستان شايعات زيادي مبني بر پيوستن لوکا مودريچ، ستاره کروات رئال مادريد به اينتر وجود داشت اما در نهايت وي در مادريد ماند و توانست توپ طلاي 2018 را کسب کند. به گزارش گل بين الملل، مودريچ در مصاحبه با Sportske Novosti در خصوص شايعات جدايي اش از لوس بلانکوس صحبت کرد:
پرز اصلا نمي خواست اجازه جدايي من از رئال مادريد را بدهد و قصدي براي اين کار نداشت. او به من گفت اگر رئال مادريد را ترک کني، ديوانه اي. چيزي که مسلم است، اين است که من تا پايان قراردادم با رئال مادريد، در اين تيم خواهم ماند. توپ طلا؟ از نظر من کريستيانو رونالدو و ليونل مسي دو پديده فوق العاده هستند که براي ده سال بر توپ طلا سلطه داشتند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلون سوارز رئال مادريد رايو وايکانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام