Web Analytics Made Easy - Statcounter

مودریچ که به نظر از ناعادلانه خوانده شدن توپ طلایش ناراحت به نظر می‌رسید، از تصمیم رای دهندگان دفاع کرد و به مسی و رونالدو هم کنایه زد. 

طرفداری - لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید به انتقاد از اظهارنظرهای دیگو سیمئونه درباره موفقیت‌های این تیم پرداخت!

بدون هیچ توضیحی، مصاحبه جنجالی مودریچ پس از فتح توپ طلا با Sportske Novosti را به نقل از مارکا ملاحظه می‌کنید:

کریستیانو و مسی؟ این دو بازیکن برای یک دهه کاملا بر فوتبال دنیا حکمرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه بهتر بودند چون کیفیت بیشتری داشتند. با این حال توپ طلا را طبق عملکرد بازیکن در یک فصل می‌دهند و تصمیم گیری با خبرنگاران، مربیان، بازیکنان، اسطوره‌ها و هواداران است که احتمالا نظر همه آنها مثل هم است. یا همگی به طور همزمان در تصمیم‌شان اشتباه می‌کنند؟ اگر قرار باشد تنها به کیفیت بازیکنان رای بدهیم باید همه جوایز انفرادی را بین مسی و رونالدو تقسیم کنیم و این داستان تا وقتی آنها فوتبال بازی می‌کنند، همین خواهد بود و بقیه شانسی ندارند.

من شش فصل زیبا را در کنار کریستیانو تجربه کردم. احتمالا بهترین سال‌های فوتبالم را. ما در کنار هم موفق شدیم عناوین بسیار ارزشمندی کسب کنیم. از همین رو، خاطراتم از دوران بازی در کنار او را قاب می‌گیرم. حرف‌های او درباره رختکن یووه؟ من 6 سال و نیم است که در رئال مادرید حضور دارم و می‌توانم با قاطعیت بگویم تیم یکدستی هستیم؛ افرادی بالغ و بازیکنانی باکیفیت که رابطه خوبی با هم دارند و جوی حیرت انگیز بر رختکن تیم حاکم است. طبعا هر تیمی روز خوب و بد دارد اما نیروی محرک رختکن همیشه به قوت خودش باقی است. اگر این طور نبود، این همه افتخارآفرینی نمی‌کردیم.

حرف‌های سیمئونه؟ کاملا موافقم که سیمئونه مدام روی بهترین بودن بازیکنان خودش تاکید می‌کند اما او یک نیاز همیشگی برای کوچک نشان دادن رئال مادرید و بازیکنانش دارد. از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با استفاده از مسائلی که واقعیت ندارند، دستاوردهای رئال مادرید و بازیکنانش را به یک سری چیزها ربط بدهد - و نه شایستگی آنها - من شخصا احترام زیادی برای سیمئونه، بازیکنان و هواداران باشگاه بزرگی چون اتلتیکو مادرید قائلم. وقتی آنها ما را شکست می‌دهند، می‌پذیریم و تبریک می‌گوییم. با این حال، اینکه او بیاید و دستاوردهای ما از جمله دو قهرمانی اروپا - با شکست اتلتی در فینال - را با استفاده از تزهای پوپولیستی همیشگی که به رئال مادرید لطف می‌شود، کوچک بشمارد، نه درست است نه منصفانه. 

تشویق شدن از سوی هواداران هوئسکا درست مثل اتفاقاتی که برای اینیستا می‌افتاد؟ از هواداران هوئسکا متشکرم. نمی‌دانم در جایگاه بازیکن بزرگی چون اینیستا قرار دارم یا نه ولی این اتفاق پیشتر هم برای من افتاده بود و از سوی هواداران رقیب در اسپانیا تشویق شدم. این تشویق‌ها بزرگ‌ترین پاداش برای فوتبال و رفتار من است. اگر می‌توانستم همین حالا بی درنگ همه جوایز فردی‌ام را می‌دادم تا در فینال جام جهانی برنده شوم!

به نقل از eurosport، مودریچ درباره غیبت مسی و رونالدو در مراسم اهدای جوایز فردی امسال هم گفت:

نمی‌توانم بگویم چرا بقیه در مراسم شرکت نکردند. تصمیم با خود آنها است. منطقی هم هست. نیست؟ این طور به نظر رسید که این انتخاب‌ها و جوایز فقط وقتی ارزش دارد که آنها - مسی و رونالدو - برنده شوند. این - شرکت نکردن آنها - بی انصافی هم در حق هم تیمی‌های آنها است هم رای دهندگان که برای 10 سال آنها را نامزد کسب جوایز کردند و هم به فوتبال و هواداران. با این حال باز هم می‌گویم هر کسی طبق چیزی که فکر می‌کند برایش بهتر است، تصمیم می‌گیرد.

مودریچ در این مصاحبه گفت مشکل مالیاتی‌اش فقط سو تفاهمی بوده که با خزانه داری اسپانیا داشته و آن را حل کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)

این دیدار با درخشش دوباره کریستیانو رونالدو در مقابل اتلتیکو مادرید همراه بود و فوق ستاره پرتغالی برای دومین بار در این فصل مقابل یان اوبلاک موفق به ثبت هت تریک شد تا تیم زین الدین زیدان با نتیجه 3-0 برنده بازی رفت شود. 

دانلود (23.7MB)

دیگر خبرها

  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)