Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم استقلال جنوب، صدرنشین نیم فصل نخستِ لیگ دسته اول جام آزادگان شد.

طرفداری - در هفته هفدهم و پایانی از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که از ساعت 14 با برگزاری شش دیدار همزمان آغاز شد، در پایان این مسابقات، تیم استقلال جنوب با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، باصدرنشینی به کار خود در نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته اول ایران پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، در پایان هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ آزادگان، تیم‌های گل ‌گهر سیرجان،‌ بادران تهران،‌ استقلال جنوب،‌ شهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان 1-0 اکسین البرز
گل:حسام پورهاشم (83)

فجرسپاسی شیراز 0-0 شهرداری ماهشهر

بادران 1-1 مس کرمان
گل‌ها: مجتبی محبوب‌مجاز (7) برای بادران و مهدی تیکدری (88) برای مس کرمان

استقلال جنوب 3-0 آلومینیوم اراک
گل‌ها: حسین فاضلی (27)، محمد امینی (39) و حسین امامیان (59)
تیم استقلال جنوب، صدرنشین لیگ دسته اول با پیروزی پرگل مقابل آلومینیوم اراک 32 امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول را در هفته پایانی نیم‌فصل اول تثبیت کرد.

شهرداری تبریز 1-0  قشقایی شیراز
گل: احمد امیرکامدار (65)

ملوان بندرانزلی 2-0  نود ارومیه
گل‌ها: شهریار مقانلو (15) و پژمان نوری (40)
تیم ملوان پس از یازده هفته توانست سرانجام طعم پیروزی را بچشد و با این سه امتیاز،‌ 10 امتیازی و فعلاً از قعر جدول جدا شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد آلومینیوم اراک را در وقت‌های اضافی نیمه دوم شکست بدهد و سه امتیاز شیرین را به اندوخته خود بیفزاید. یکی از اتفاقات جالب این مسابقه حضور نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه اصفهانی در جایگاهی خاص از ورزشگاه فولادشهر بود.

نکیسا به همراه یکی از نزدیکان خود بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم را به صورت ایستاده از پشت بام ورزشگاه فولادشهر تماشا کرد. او برخلاف همیشه به جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه نرفت و ترجیح داد و دور از افراد شاخصی که به CIP می‌آیند باشد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در نهایت از پشت بام نه چندان مجهز ورزشگاه فولادشهر شاهد برد تیمش مقابل آلومینیوم اراک شد. بردی که بعد از 177 روز در فولادشهر برای ذوب‌آهن به دست آمد و بسیاری از فشارهای موجود روی مجموعه این باشگاه و به خصوص نکیسا را برداشت.

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو