Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای طرح خود اتکایی یکی از برنامه‌های اولویت دار مدارس است، گفت: این طرح در 45 مدرسه شبانه روزی استان در حال اجرا است.

طرح اولیه ایجاد کارگاه‌ها در مدارس شبانه روزی در سال تحصیلی 80-79 آغاز شد.
هادی زارع پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از برنامه‌های اولویت دار کارشناسی مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی استان، طرح‌های خوداتکایی مدارس شبانه روزی و احیای مشاغل بومی و محلی در برنامه‌های آموزشی کارگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از جمله رشته‌های آموزشی در این کارگاه‌ها می‌توان به پرورش زنبور عسل و کندو داری، پرورش قارچ، کشت میوه‌های گلخانه‌ای، باغبانی و باغداری، مرغداری، قالیبافی، طراحی روی سفال، گلدوزی، گل سازی، خیاطی، گیوه بافی، کیف سازی و چرم دوزی و توپ دوزی اشاره کرد.
زارع پور گفت: هدف از اجرای این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش حرفه و شغل، احیای شغل‌های بومی منطقه و درآمد زایی برای دانش آموزان و خانواده‌ها است.
از 45 مدرسه شبانه روزی استان 21 مورد دبیرستان، 10 هنرستان و 14 مدرسه راهنمایی است.
بیش از شش هزار و 750 دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
7531/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي طرح خوداتكايي مدارس شبانه روزي كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم