Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:22:44 GMT

کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۶۲۵

کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری سیگار را با یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ از شهرستان های مرزی به تهران منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعزام ۲ اکیپ خودرویی از ماموران به پلیس راه همدان - تهران، این خودرو که از مبدا شهرستان مهاباد به مقصد تهران در حال تردد بود متوقف و در بازرسی از آن، ۱۰۰ هزار نخ سیگار خارجی و  قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: پرونده متهم در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

وی همچنین از کشف ۳ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری، عرضه و توزیع سیگار خارجی و قاچاق توسط فردی در یکی از خیابان های شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از مغازه این فرد، ۳ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق و خارجی، به ارزش ۲۰ میلیون ریال کشف و یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.

کد خبر 4485736

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا زارعی سیگار فرماندهی انتظامی همدان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کشف ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی حدود پنج تُن مغز بادام درختی چینی خبر داد و افزود: این بادام درختی‌ها محصول کشور چین و به طور قاچاق وارد کشور شده بودند.

وی در تشریح جزئیات کشف این میزان بادام درختی قاچاق گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند که بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی تکمیلی مشخص کرد، مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوبی کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأمورین این پلیس به سرعت و پس از هماهنگی با مقام قضائی انبار مذکور را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

افشاری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، که در همین راستا پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6080672

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل