Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی این روزها در صدر فیلم‌های پرفروش و پرمخاطب سینماهای مشهدمقدس قرار گرفته است.

این فیلم سینمایی با بازی لیلاحاتمی و پیمان معادی که روایتگر داستانی عاشقانه از دوران جنگ است، با استقبال خوب تماشاگران مشهدی در هفته گذشته توانست در صدر جدول فروش این هفته قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از فیلم پیمان معادی، در رده دوم جدول فروش هفتگی سینماهای مشهد، «کلمبوس» به‌کارگردانی هاتف علیمردانی قرار دارد. 

فیلم سینمایی «مارموز» کمال تبریزی نیز در رده سوم جدول قرار دارد. علاوه بر این از امروز جشنواره سینما حقیقت در پردیس هویزه مشهدمقدس آغاز می‌شود و شور و حرارت استقبال از اکران‌ها در مشهد افزایش پیدا می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی بازی جنگ جدول کمال تبریزی مشهد بازی جدول جنگ کمال تبریزی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • عکس| عکسی دیده نشده از پیمان معادی در جوانی