Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:18:23 GMT

قطار توسعه در محمودآباد به حرکت درآمده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۸۵۷

قطار توسعه در محمودآباد به حرکت درآمده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت روز مجلس با اظهار اینکه در شهرستان محمودآباد برای تحقق چند هدف از جمله ایجاد فضای توام با همدلی و مهربانی تلاش می کنیم افزود: همه گروهها و نهاد در کنار هم و باهم برای رسیدن به توسعه پایدار باید تلاش کنند.

وی توسعه انسان، محیط زیست وفناوری اطلاعات را لازم تحقق توسعه پایدار برشمرد و اظهار داشت: قطار توسعه محمودآباد به حرکت در آمده و جلودار و ناخدای این حرکت مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم محمودآباد در مجلس تصریح کرد: برای اثبات خدمتگزاری مسئولان باید تلاش و خدمت بی منت داشته باشند و پاسخگویی و تعامل با مدیران داشته باشند.

اسماعیلی یادآور شد: تمامی مسئولان شهرستان باید به دنبال خدمتگزاری و توسعه، عمران و آبادانی در این سرزمین باشند و تاکنون ۱۷ سفر از سوی استاندار به شهرستان صورت گرفته است و بر پیمان خدمتگزاری که با مردم بسته ام ایستاده ام و برای خدمت با آن با هماهنگی همه مدیران آمادگی داریم.

کد خبر 4485800

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان محمودآباد علی اسماعیلی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار كرد: امسال 17 هزار 545 هکتار معادل 100 درصد اراضی شالیزاری شهرستان محمودآباد شخم و شیار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون 4 هزار و 550 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان معادل 25 درصد نشاکاری شد، افزود: نشا سنتی در هزار و 320 هکتار و نشا مکانیزه در 3 هزار و 230 هکتار شالیزار این شهرستان انجام شد.

این مسوول با بیان اینکه هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد، تصریح کرد: 92 درصد آببندان‌های این شهرستان آبگیری و 23 نمونه آزمون خاک انجام شد.

وی گفت: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه های فنی به بهره برداران ارائه می شود.

 

دیگر خبرها

  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر
  • توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار
  • انگشت بی‌ادب بازیکن پرسپولیس رو به چه کسی بود؟
  • چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی پس از حرکت منشوری
  • قطار توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان سرعت مطمئنه خود را گرفته است