Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-09@02:30:56 GMT

برگزاری جلسه روسای شعب استان گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۹۱۲

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمد جواد انوجی مدیرشعب استان گیلان در جلسه روسای شعب این استان، مطالبی همچون ضرورت تلاش در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان، مقایسه درصد تحقق هدف های ابلاغی بانک، میزان مطالبات و اعطای تسهیلات به مشتریان را عنوان کرد.

 وی همچنین بر ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان تاکید و از روسای شعب خواست تلاش خود را در جهت شناساندن هرچه بیشتر این خدمات به مشتریان معطوف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران

امتداد - جلسه هم‌اندیشی و بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره و معاونین و تنی چند از مدیران ستادی، عصر  روز سه شنبه 18 اردیبهشت سال جاری به میزبانی مدیریت شعب پست بانک منطقه شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه که مدیران و معاونین استان‌های البرز، قم، سمنان و منطقه غرب استان تهران به صورت حضوری و روسای شعب این استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گزارشی از عملکرد و مهمترین موضوعات واحدهای تابعه ارائه کرد.
در ادامه، احمد فرهمند مدیر شعب پست بانک مدیریت شعب منطقه شرق تهران گزارشی از اقدامات و شاخص‌های عملکردی و مهمترین مباحث حوزه مدیریت خود را برای حاضرین تشریح نمود.
در ادامه این نشست، پس از بحث و تبادل نظر حاضرین و ارائه دیدگاههای تنی چند از مدیران شعب استان‌های مرتبط درخصوص موضوعات مطرح شده، دکتر شیری مدیرعامل بانک در جمع‌بندی مباحث مطروحه رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • سنگال به دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • سنگال دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره