Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان که با تودیع و معارفه استاندار البرز همراه بود، گفت: به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان البرز با جمعیت سه‌میلیون‌نفری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های موردنظر وزارت کشور در خصوص انتخاب استانداران را موردتوجه قرار داده‌ام، گفت: اعتدال،  پاک دستی و امانت‌داری را در دستور کاردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با اشاره به وجود نیروهای جوان در استان، گفت: باید چالش‌های پیش روی توسعه استان شناسایی‌ شود، در حوزه‌های راه، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی، افزایش اعتمادسازی مردم و رعایت حقوق شهروندی گام‌های مهمی برداشته‌ایم.

شهبازی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست‌های کلی نظام، گفت: حتماً از جایگاه حقوقی که در اختیار دولت و نمایندگان آن است برای اتحاد و انسجام استان بهره خواهیم برد.

وی در بخش دیگری از اعتماد وزیر کشور تشکر کرد و گفت: راهبردهای کاری را در شوراهای مختلف استان دنبال کرده‌ایم و در جلسه‌ای که با وزیر کشور داشته‌ام خط‌مشی‌های ایشان که رضایت‌مندی مردم و مشارکت‌های مردمی است را موردتوجه قرار داده و به آن عمل می‌کنم.

محمدعلی نجفی استاندار سابق نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه در مدت حضورش در استان با دستگاه‌های مختلف همکاری لازم را داشته است، گفت: در این استان فرهیختگان بسیاری زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای استان تلاش کرده‌ام، گفت: معتقدم کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود تا شرایط استان بهتر از گذشته شود.

استاندار سابق البرز در بخش دیگری با اشاره به کمک و مساعدت ائمه جمعه استان به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه و همچنین نمایندگان مردم البرز در مجلس، گفت: طبق آمار استان البرز در حوزه فضای کسب‌وکار رتبه ۲۱ را به خود اختصاص داده است.

نجفی با تأکید بر اینکه البرز به مدیران خبره و کار بلد نیاز دارد، گفت: صداقت و درستی در امور همیشه کارساز است در صورت تحقق این مهم بهترین نتایج حاصل می‌شود.

کد خبر 4485805

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری البرز مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم و رفع نیازمردم از نظرمالی از توصیه‌های دین مبین اسلام است گفت: حضور مردم و آمادگی آن‌ها برای کمک به نیازمندان در ایام کرونا نشان داد اگر مردم و حمایت‌های آن‌ها در این زمینه نبود طبعا از توان دولت خارج بود واین جای تقدیر از حضور مردم و مراکزنیکوکاری دارد، چون پای کار بودند.

حجت الاسلام فقیه با بیان اینکه باید توجه به مردم و رفع کمبود‌های تنشی و فکری آنها در اولویت برنامه‌های همه ماباشد افزود: نباید مردم احساس کمبود کرده و به چالش کشیده شوند، چون دشمن از این چالش‌ها سوء استفاده می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی هم ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندر کاران کمک‌های مومنانه در استان گفت: اعتباراصلی کمیته امداد به خیران ارزشمند و مشارکت مردم عزیزمان است و این عزیزان هم با خدمات شایسته خود نیازمندان را شاد می‌کنند.

رحمتی افزود: امام راحل تمامی نهاد‌هایی که بنا نهادند همگی جزو باقیات الصالحات است و کمیته امداد یکی ازاین‌ها است که با نیت خالص ایشان در کشور تاسیس شد.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی بقدری با برکت است که زمینه و بستر خیر برای دیگران فراهم کرده است و با کمک خیران و مراکز نیکوکاری توفیق خدمت به نیازمندان را بدست آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • شتاب روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی