Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بابک محبوب علیلو در جلسه‌ای که به منظور بحث و بررسی پیرامون جابجایی تیر‌های برق به جامانده از اجرای طرح‌های بازسازی و بهسازی در محیط‌های شهری و روستایی آذربایجان شرقی برگزار شد با اشاره به تعریض و مسیرگشایی‌های متعدد در کلانشهر تبریز و عدم جابجایی تیر‌های برق، وجود این تیر‌ها را موجب سد معابر و در مواردی تصادفات رانندگی حتی در مواردی منجر به فوت یا صدمه بدنی راننده یا سرنشین اعلام و بر ضرورت جابجایی تیر‌های برق مزاحم در معابر با هدف جلوگیری از ورود خسارت به مردم و بیت المال تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : اگر بر اثر بی توجهی و انجام نشدن تکالیف قانونی از سوی متولیان امر در دستگاه ها، خسارتی به مردم و بیت المال وارد شود، عوامل مرتبط در قبال آن مسئول بوده و تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت .
وی گفت: پس از بحث و بررسی در این نشست مقرّر شد طرح عملیاتی و قابل اجرا با اولویت بندی و برنامه زمان بندی مناسب در راستای جابجایی تیر‌های برق تهیه و با جدیّت و اهتمام لازم در کوتاهترین زمان ممکن، برای حل مشکل اقدام شود.
بنا به اعلام شرکت توزیع برق شهرستان تبریز بیش از ۱۵۰۰ تیر برق مزاحم در معابر این کلانشهر وجود دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تیر برق مزاحم تبریز جابجایی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرضا معیری اظهار کرد: با توجه به جا به جایی ۴۳ هزار و ۴۰۴ مسافر از پایانه‌های استان در پایان هشتمین روز از سال گذشته، آمار جا به جایی مسافر در پایان‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۱۹ درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: روز گذشته (هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳) آمار جابجایی مسافر از پایانه‌های استان سه هزار و ۳۸۷ نفر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش به همراه داشت.

به گفته وی، در سال جاری ۱۶۴ دستگاه اتوبوس، ۸۴۵ دستگاه مینی بوس و ۶۹۰ دستگاه سواری کرایه وظیفه جا به جایی مسافران نوروزی از پایانه‌های حمل مسافر این استان را برعهده دارند.

معاون حل و نقل راهداری قزوین سن ناوگان مسافربری استان را ۱۹ سال اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین مقصد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های حمل مسافر قزوین در تعطیلات نوروزی امسال استان‌های تهران و گیلان بودند.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، به سبک خودم مدیریت کنم /فکر می کنید همه کاره هستید؟
  • انتقاد سخت امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • فیلم| انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • (ویدئو) ️انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • جابجایی ۴۰ هزار مسافر نوروزی از تهران به سراسر کشور
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان