Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک ایران فهرستی ۹ نفره برای کسب کرسی‌های بین‌المللی به شورای المپیک آسیا ارسال کرده است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، پس از پایان نشست انوک که دو هفته پیش در ژاپن برگزار شده بود، شیخ احمد الصباح، رئیس انوک و شورای المپیک آسیا که تنها کاندیدای انتخابات انوک بود از این پست کنار رفت و نایب رئیس وی سرپرست انوک شد اما در همان نشست اعلام کرد که در شورای المپیک آسیا باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا بلافاصله پس از نشست انوک از کمیته‌های ملی المپیک قاره آسیا خواست اسامی کاندیداهای خود را برای شورای المپیک آسیا که انتخابات آن فروردین ماه 98 برگزار می‌شود، اعلام کنند.

در همین راستا کمیته ملی المپیک ایران لیستی 9 نفره را به شورای المپیک آسیا ارسال کرد تا گزینه‌های مد نظر کشورمان در هر پست مشخص شود.

در این لیست نام فریبا محمدیان، مهرافزا منوچهری و عاطفه اسلامیان دیده می‌شود که احتمالا این افراد برای کمیسیون زنان، کمیسیون محیط زیست و کمیسیون بین‌الملل معرفی شده‌اند.

همچنین رضا قراخانلو برای کمیسیون آموزش، محمود عبداللهی برای کمیسیون رسانه، مهدی خبیری یا فضل‌الله باقرزاده برای کمیسیون فرهنگی، سیدرضا صالحی‌امیری و کیومرث هاشمی برای هیئت رئیسه و محمد علیپور برای کمیسیون همگانی معرفی شده‌اند.

لیست مد نظر قبل از پایان مهلت تعیین شده و در حالی به شورای المپیک آسیا ارسال شده که برخی از اعضای هیئت اجرایی و کمیسیون‌های مرتبط در کمیته ملی المپیک از این لیست بی‌خبر بوده‌اند و ابهامات زیادی در خصوص چگونگی انتخاب نفرات وجود دارد.

ارسال لیست 9 نفره کمیته ملی المپیک ایران به شورای المپیک آسیا و چند سؤال و ابهام/ هیئت اجرایی و کمیسیون‌ها باخبر بودند؟

 

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان میدهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمیکند.

بر این اساس نسبت مجموع متوسط  مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی 75 درصد و در کمیته امداد 86 درصد  کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی 47 درصد و در کمیته امداد 54 درصد کفایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند