Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای خارجه ایران و قطر در دوحه روند روابط دوجانبه و تحولات منطقه را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست بین‌المللی دوحه (دوحه فروم) امروز (شنبه) به قطر سفر کرد، ضمن شرکت در جلسه پرسش و پاسخ در این نشست، با «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این دیدار در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی و تبادل نظر کردند.

 وزیر امور خارجه ایران همچنین پیش از ظهر امروز با شیخ عبدالله بن ناصر آل ثانی نخست وزیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
توسعه و تعمیق روابط دو جانبه، امنیت و ثبات منطقه ای و نیز ابراز حمایت از پیشرفت مذاکرات صلح در یمن از مهمترین محورهای گفتگوی دو مقام در این دیدار بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس ظریف قطر نشست بین المللی دوحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان گفت: به اصرار آقای ولایتی سفیر و معاون وزیر شدم؛ من نمی خواستم از مادرم جدا شوم و سفیر شوم. به ایران که برگشتم منشی هایی که برای من گذاشته بودند همه از حراست بودند؛ می خواستند مرا زیر نظر داشته باشند! روزی یکی از منشی های من که بچه خوبی هم هست، گفت: «تشریف نمی برید نماز جماعت؟ به مصلحت است که بروید.» گفتم: اتفاقا چون به مصلحت است نمی روم و در اتاق خودم نماز می خوانم. این نگرش های من است و نمی گویم قطعا درست است چرا که ممکن است کاملا هم نادرست باشند. حرف‌های کامل ظریف را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!
  • روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه