Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:14:23 GMT

قرمزهای آنفیلد به فرشته ها هم رحم نمی کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۲۶۶

قرمزهای آنفیلد به فرشته ها هم رحم نمی کنند

تهران- ایرنا- «خوزه مورینیو» سرمربی تیم منچستریونایتد برای برآمدن از پس ماموریت نیمه غیر ممکن خود در بازی مقابل لیورپول در آنفیلد، مجبور است از پوسته محافظه کارانه اش خارج شود چرا که شاگردان «یورگن کلوپ» به فرشته ها هم رحم نمی کنند چه رسد به «شیاطین».

به گزارش ایرنا، روزنامه «منچستر ایونینگ نیوز» روز شنبه نوشت: «خوزه مورینیو» سرمربی تیم منچستریونایتد از آن دست مربیانی نیست که با ریسک کردن شما را مجذوب خود کند اما ظاهرا به بازیکنان ریسک پذیر علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای خاص سلسله فوتبالی خود را بر پایه سبک بازی محافظه کارانه بنا کرده است؛ سبکی که سال های سال برای او خوب جواب داده و عناوین و افتخارات در لیگ های مختلف و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای او به ارمغان آورده است.
بازی فصل گذشته یونایتد تحت هدایت مورینیو مقابل لیورپول را می توان نمونه ای از کل دوران حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ دانست؛ او همواره با ترکیب های که راهی بازی ها می کند به عدم بلندپروازی متهم است اما شاید واژه «بیش از اندازه محتاط»، توصیف بهتری باشد.
در واقع روشی برای این نوع طرز فکر وجود دارد به ویژه در مواجهه با تیمی به شدت هجومی همچون لیورپول؛ فرو رفتن عمیق در لاک دفاعی و دل بستن به ضد حملات اما مساله اینجا است که یونایتد ابزاری برای دل بستن به ضد حملات در اختیار ندارد.
ورزش فوتبال از زمان ظهور مورینیو با سبک محافظه کارانه و موفقش دستخوش تغییرات زیادی شده است و در صورتی که شیاطین سرخ بخواهند از پس ماموریت سخت خود مقابل لیورپول برآمده و به اصطلاح در آنفیلد محشر به پا کنند، بنابراین مورنییو باید از پوسته محافظه کارانه اش خارج شده و چند ریسک بزرگ را به جان بخرد.
تیم تحت هدایت آقای خاص بدنبال مبهم بودن شرایط حضور 9 نفر از بازیکنان تیم اولش، در میانه راه بحرانی تنیده با مصدومیت گیر کرده است.
در این بین، مورینیو اظهار داشت: تازه ترین خبر این است که در دیدار مقابل والنسیا تنها دخه آ (داوید) و ماتیچ تنها بازیکنانی بودند که به رغم آمادگی اما با تصمیم کادر فنی تیم را همراهی نکردند و جدای از آنها، بازیکنانی که در سفر والنسیا همراه تیم نبودند همگی با مصدومیت روبرو بوده و آمادگی نداشتند.
بنابراین حضور تعدادی از بازیکنان یونایتد در بازی حساس این تیم مقابل شاگردان «یورگن کلوپ» در هاله ای از ابهام قرار دارد.
بهترین گزینه هجومی یونایتد، بازی دادن به «آنتونی مارسیال» است و بهتر است مهاجم فرانسوی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی چاره ای بیاندیشد.
به عبارت دیگر، حقیقت این است که مارسیال 80 درصد آماده به مراتب بهتر از «روملو لوکاکو» با شرایط اسف بار فعلی اش است؛ حقیقتی که در جناح چپ هم در مورد «لوک شاو» و «مارکوس روخو» صدق می کند.
با این حال، تاکتیک و مهره چینی صحیح، تنها راهی است که پیش روی مورینیو قرا دارد؛ علاه بر این، در صورت رسیدن بازیکنان نیمه مصدوم به بازی، آقای خاص می بایست تا ساعت برگزاری بازی، روی بالا بردن شجاعتش در ریسک کردن بیش از پیش کار کند.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليورپول منچستريونايتد خوزه مورينيو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس

زی‌سان: فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: برترین‌ها

tags # سلبریتی ، بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ۳ توصیه مهم فرشته راهنما به یک تجربه‌گر مرگ + فیلم
  • آلودگی نوری در شب ریسک سکته مغزی را افزایش می دهد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • مدافع ایران بازی با هنگ‌کنگ را از دست داد
  • تیپ جدید فرشته حسینی در تعطیلات نوروزی پربازدید شد
  • هفت‌سین سینمایی تلویزیون/ از «قاتلین ماه کامل» تا «زن‌ها فرشته‌اند»
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس