Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، اظهار کرد : در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات ارائه‌شده کمیته امداد درزمینه مسکن مددجویان را کمک به تأمین ، احداث ، تعمیر ، بهسازی و تکمیل اعلام کرد و گفت : در هشت‌ماهه سپری‌شده از سال جاری بیش از سه میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان درزمینه کمک بلاعوض به احداث ، خرید و تکمیل مسکن نیازمندان شهری و روستایی هزینه شد که به خانه‌دار شدن ۴۲۰ خانوار تحت حمایت این نهاد منجر شد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه بیش از سه میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان نیز در این مدت برای تعمیر و بازسازی منازل مددجویان هزینه شده است، گفت: هزار و ۶۴۷ خانوار نیازمند در استان اصفهان از این خدمت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

متین پور با اشاره به گران بودن خدمت مسکن گفت : اعتبارات دولتی ، منابع حاصل از صدقه و کمک خیران از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های کمک به مسکن نیازمندان اصفهانی است.

وی بابیان اینکه علاوه بر کمک‌های بلاعوض، وام قرض‌الحسنه برای نوسازی، مرمت، خرید، ساخت و تکمیل مسکن به مددجویان واجد شرایط پرداخت‌شده است، گفت: میزان این تسهیلات رقمی بیش از سه میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خانه‌دار شدن نیازمندان و ایتام را به مشارکت مؤثر مردم وابسته دانست و گفت : در نیمه نخست امسال ۲۷ درصد از صدقه جمع‌آوری‌شده در استان اصفهان به مسکن نیازمندان اختصاص یافت ؛ مردم نیکوکار استان می‌توانند برای کمک ویژه به مسکن نیازمندان همشهری خود علاوه بر روش‌های موجود از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کد دستوری موبایل #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای اینترنتی Isfahan.emdad.ir استفاده کنند.

انتهای پیام/م

کمک بلاعوض کمیته امداد اصفهان برای خانه دار شدن ۴۲۰ خانوار شهری و روستایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت