Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@18:47:20 GMT

قیمت بنزین افزایش می یابد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۳۶۰

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط تورم در ماه‌های اخیر و گرانی سرسام‌آور اجناس اگر افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی هم صورت گیرد منجر به گرانی و تورم بیشتر خواهد شد که قطعاً نمایندگان مخالف تغییر نرخ آن هستند. ناطقان: سلام امینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص نظر خانه ملت درباره افزایش قیمت نرخ بنزین گفت: هنوز بودجه رسماً به مجلس ارسال نشده است و هر موقع که تقدیم خانه ملت شد می‌توان در مورد نرخ و موارد مرتبط با آن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: بعد از تقدیم بودجه به مجلس قطعاً علی لاریجانی آن را به کمیسیون‌ها برای بررسی بیشتر ارجاع خواهد داد تا بحث‌های مختلف در این خصوص صورت گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا به حال بحثی در کمیسیون انرژی و البته کلیت مجلس درباره افزایش قیمت بنزین به شکل رسمی صورت نگرفته است اما نمایندگان با افزایش نرخ آن موافق نیستند. ضمن اینکه این موضوع در صحبت‌های علی لاریجانی رئیس مجلس هم به صراحت آمده  است که وی گفت این نرخ حداقل باید تا پایان سال افزایشی نداشته باشد و بعید است که گران شود.

نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملک‌شاهی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سال گذشته دولت در لایحه ارسالی بودجه سال ۹۷ درخواست افزایش قیمت بنزین را داده بود که این افزایش از سوی کمیسیون انرژی مورد موافقت قرار نگرفت و امسال هم این کمیسیون موافق این افزایش نیست.

وی افزود: با توجه به شرایط تورم در ماه‌های اخیر و گرانی سرسام‌آور اجناس اگر افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی هم صورت گیرد منجر به گرانی و تورم بیشتر خواهد شد که قطعاً نمایندگان مخالف تغییر نرخ بنزین هستند.

منبع: فارس برچسب ها: افزایش قیمت ، بنزین ، مخالفت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین مخالفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین